Administratör till marknadsledande bolag

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Är du en orädd person som gillar fart och fläkt? Drivs du av att hjälpa och serva kunder och samtidigt få möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö på ett marknadsledande företag? Då är detta en roll för dig!

Företaget
Vår kund är ett välkänt företag och innovationsledaren inom hushållsapparater! Det är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 12,6 miljarder euro under 2015 och mer än 56,000 anställda. Företaget inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Vill du vara med och utveckla B2B kundservicen för marknadsledaren inom Home Appliances? Då företaget är i ständig tillväxt söker de nu en ny orderadministratör till kontoret i Solna.

Tjänsten
I rollen som orderadministratör ingår du i ett team på ca 16 personer. Du har kontakt med företagets större kunder, du supportar och hjälper dem med ordrar, frågor kring pris, leveranstider och uppföljning samt reklamationer. Du följer upp och är med under hela orderprocessens gång. Rollen ställer därför krav på att du gillar att arbeta administrativt. Det kan även förekomma en del omfaktureringar och krediteringar. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Placera Personal. De vill gärna ha en person på plats så snart som möjligt t.om årsskiftet med god möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

• Du har tidigare erfarenhet av kundservice
• Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Du har god administrativ förmåga
* Har lätt att lära system och har du dessutom tidigare jobbat i SAP är det ett stort plus
* Har god förmåga att jobba strukturerat och noggrant.

Personlighet
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och har skinn på näsan. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs när det finns mycket att göra. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Heltid, 40h/v Start: omgående t.om 2017-12-31 Konsultuppdrag via Placera Personal
  • Publicerat: 22 februari 2017

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024