Administratör till myndighet i Norrköping

Administratör till myndighet i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Nu söker vi en erfaren administratör till en myndighet i Norrköping!

Start: 12 september
Slut: 20 december, med möjlighet till en förlängning på 3 månader om behov finns

Stationeringsort är Norrköping. Uppdraget kan delvis ske på distans, men huruvida detta är aktuellt ska planeras och beslutas i överenskommelse med myndigheten.

Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Administratören kommer vara placerad i en sektion kopplad till sjö- och luftfart. I tjänsten kommer huvudfokus att vara att arbeta administrativt med hamnars mottagningsanordningar för avfall.

Mer om tjänsten
En stor del av arbetet är att leta reda på korrekta uppgifter i olika system, diarium, på nätet samt via mail- och telefonkontakt med hamnar och andra verksamheter. Dessa uppgifter matas in i Excelfiler och olika system, däribland tillsynssystem, informationssystem, diariet, etc. Du kommer alltså att uppdatera information om hamnars mottagningsanordningar för avfall från fartyg i en Excelfil, på engelska.

Sammanfattningsvis förekommer följande arbetsuppgifter i uppdraget:
• Beskrivning av arbetsuppgifter som förekommer i uppdraget
• Föra noggranna anteckningar och skapa lista med kontaktuppgifter till hamnar som saknas i myndighetens tillsynssystem
• Efterforska kontaktuppgifter till ca 250 svenska fiskehamnar, via sökmotorer och kontakt med kommuner
• Eventuellt andra tillkommande främst administrativa uppgifter

Konsultens kan även komma att jobba med andra arbetsuppgifter som inte är kopplat till ovan uppdrag.

Din profil
Administratören ska uppfylla minst följande kompetenskrav:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift.

Ansökan
Välkommen med din ansökan! Registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2022
  • Ansök senast: 5 september 2022

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Dokumentatör elnät

21 maj 2024

17 maj 2024

Planerare till Möllebackshemmet

Planerare till Möllebackshemmet

21 maj 2024