Administratör till myndighet i Sundsvall

Administratör till myndighet i Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat som administratör i minst tre år vill ha varierande arbetsuppgifter på en av Sveriges största myndigheter? Varmt välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vi söker en administratör till vår kund som är en myndighet som bland annat arbetar med folkbokföring och bouppteckningar. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid 100%, via Bemannia som startar omgående och som pågår en månad framåt. Behovet beror på en sjukskrivning. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget ytterligare en månad. Arbetet sker i huvudsak på kontoret i Sundsvall men resor till kontor på andra orter kan också förekomma.


Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör ger du service i kontorsmiljö. Du kommer bland annat arbeta med lokalt teknikstöd och hantering av behörighetskort och tjänstebilar. Felanmälningar, beställningar och godshantering ingår också i dina arbetsuppgifter.

Du kommer vidare:

- Hämta och ta emot varor samt paket

- Packa upp material och försändelser

- Bistå vid flytt och möblering

- Ställa i ordning lokaler och utrustning inför möten och konferenser

- Ha kontakt med leverantörer i ärenden, exempelvis städtjänster, billeverantörer

- Genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren

Dina kvalifikationer

- Körkort klass B

- Godkänd gymnasieexamen

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift

- Tillgänglig för arbete under hela tidsperioden även veckorna runt påsk

- Grundkunskaper i ärendesystem (exempelvis Service Now, Service Manager)

- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter alternativt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/administrativ assistent

- Då lyft förekommer i tjänsten behöver du också vara vid god fysik

Meriterande

- Erfarenhet av fastighetsrelaterad drift eller annan erfarenhet som Bemannia bedömer som likvärdig

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 20/3 2024.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2024
  • Ansök senast: 20 mars 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


10 maj 2024

Administratör - EY Stockholm

Administratör - EY Stockholm

9 maj 2024

Document Controller

Document Controller

9 maj 2024