Administratör till Nils Åbergsgata 2

Administratör till Nils Åbergsgata 2

Arbetsbeskrivning

KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA
Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid.

Vill du ha ett omväxlande, givande, utmanande, inspirerande och meningsfullt arbete? Då kan du vara vår nya administratör! 
Vilka är vi?

Nils Åbergsgata 2 är ett särskilt boende med 66 lägenheter fördelade på 4 våningar, varav 2 har inriktning demens. Verksamheten bedrivs ur ett 24 - timmars perspektiv och vi arbetar utifrån ett brukarorienterat synsätt. Tillsammans skapar vi en positiv miljö för de som bor och arbetar här.

Vi söker nu dig, en person med driv och engagemang. Du kommer få ett omväxlande, givande, utmanande, inspirerande och meningsfullt arbete.

Dina arbetsuppgifter

I din roll som administratör kommer du tillsammans med chef, planera och organisera det dagliga arbetet där ansvar för bemanning och planering ingår. Du kommer att arbeta i systemen Heroma, Time Care Planering, Time Care Pool, Axor, Trygghetslarm, Treserva.

Du kommer också att ansvara för beställningar, hantering av fakturor och felanmälningar samt vara handledare till medarbetare med specialtjänst.

Hos oss får du möjlighet att ta ansvar och utvecklas som medarbetare. Tillsammans med chef och kollegor kvalitetssäkrar och utvecklar du verksamheten utifrån ett brukar- och personalperspektiv.

Vem är du?

Vi söker dig med vana av administrativt arbete och erfarenhet från omvårdnadsarbete. Det är positivt om du har vana av att leda och fördela arbete i arbetsgrupper.

Du arbetar bra med andra människor då du lyssnar, kommunicerar och är lösningsfokuserad. Du hanterar ett högt arbetstempo periodvis och vågar fatta egna beslut då det krävs.

Att du har en helhetssyn på verksamheten är av stor vikt. Du har en positiv syn på ditt arbete och är inte främmande för verksamhetsförändringar och nya arbetsuppgifter.

Det är meriterande och önskvärt att du har kunskap och erfarenhet av arbete i Heroma, Time Care planering, Time Care Pool, Axor, Trygghetslarm, Treserva.

Stor vikt kommer läggas vid erfarenhet och personlig lämplighet.

Välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten


Antal lediga tjänster: 1
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse 
Arbetstid: Dag
Sista ansökningsdatum: 26 februari, urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden
Kontakt: Enhetschef Susanne Svärd, telefon: 011 - 15 65 90       


Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.

När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen.

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norrköpings kommun
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Postadress

Förvaltningshuset Rosen Trädgårdsgatan 21
NORRKÖPING, 60242

Liknande jobb


Liljestensskolan söker Administratör

21 maj 2024

20 maj 2024