Administratör till Nyköping

Administratör till Nyköping

Arbetsbeskrivning

Är du noggrann, strukturerad och trivs i en roll där du får planera och organisera? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta med administration och är på jakt efter en ny utmaning? Då kan vi ha ditt nästa uppdrag. Vi söker nu en administratör till vår kund i Nyköping.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start enligt överenskommelse och 6 månader framåt, med stor chans till förlängning och eventuell anställning hos kund. Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som administratör kommer du arbeta med varierande uppgifter med ett huvudsakligt fokus på att stötta medarbetare och chefer på avdelningen med administrativa delar.

Du kommer bland annat:
- Vara ett administrativt stöd till avdelningen.
- Vara ett administrativt stöd i projekt.
- Administrera avtal och licenser.
- Hantera en del inköp, till exempel fylla i beställningar åt medarbetare m.m. Du kommer även hantera en del offerter och beställningar.
- kontera fakturor.
- Boka konferenser m.m.

Du kommer arbeta i olika datasystem, samt även ha telefon- och mailkontakt med andra parter både internt och externt.

Vem är du?
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och kan organisera ditt arbete. Du trivs i en roll där du får vara serviceinriktad och ge stöd till dina kollegor. Då du kommer ha mycket kontakt med andra både via telefon och mail är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du behöver trivas i en roll där du får ta stort eget ansvar, samt tar initiativ till att dina uppgifter blir utförda.

Du har:
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter.
- Grundläggande ekonomikunskaper, till exempel från ett tidigare arbete eller utbildning.
- God data- och systemvana, framförallt tidigare erfarenhet från att arbeta i Officepaketet.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har kunskaper i SharePoint.

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2023
  • Ansök senast: 3 december 2023

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


16 maj 2024

14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024