Administratör till Optilon

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid, 3 vardagar per vecka
Arbetstider: 8 timmar per arbetsdag
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Optilon fokuserar på att hjälpa sina kunder att använda resurserna där de gör mest nytta. Optilon är ett ingenjörsgrundat företag som kombinerar världsledande teknik med nordisk expertis inom SupplyChain. Optilon grundades 2005 och är i dag verksamma i hela Norden med kontor i Sverige, Danmark och Finland. Sedan starten har Optilon genomfört över 500 projekt och har idag cirka 50 anställda.



DIN ROLL:

Som administratör kommer du att arbeta självständigt och vara ansvarig för det administrativa arbetet samt kontorsservicen. Tjänsten passar dig som trivs i en betydelsefull roll på ett mindre kontor där du får ha många bollar i luften. Du tycker om att hjälpa dina kollegor med stort som smått och tvekar inte till att hoppa in där du behövs som mest. Du kommer arbeta nära VD, ekonomichef, säljchef och partners.

Som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ansvara för projektupplägg i Optilons egna tidredovisningsystem. Granska, administrera, prisjustera och hantera olika avtal samt att skapa underlag till fakturering i Visma.

Ansvara för att inköpsorder kommer iväg i tid till företagets partners och hålla kontakten med partner vid eventuella frågor gällande inköpsorder.

Hantera leveranser, se till att exempelvis kopieringspapper, kaffe och övrigt kontorsmaterial finns på plats.



VEM ÄR DU?

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är van att arbeta både självständigt och i team. Vidare är du initiativtagande, strukturerad och noggrann. Du är även prestigelös och har inställningen att allt går att lösa.

Har erfarenhet av service och administration

Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Det är meriterande om du har arbetat som administratör

Det är meriterande om du har goda kunskaper i Visma

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se



OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024