Administratör till Personalcyklar!

Administratör till Personalcyklar!

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ stjärna som trivs i en digital arbetsmiljö och som beskriver dig själv som noggrann, positiv och driven? Just nu söker Personalcyklar efter en administratör som främst kommer arbeta med att hantera avtal och leverera förstklassig service till Personalcyklars kunder. Kan det vara dig vi letar efter för att fortsätta framgångssagan? Skicka in din ansökan nu!

OM TJÄNSTEN
Personalcyklar grundades 2016 med tankarna på att bli marknadens bästa lösning till företag som vill bidra till miljön och sina anställdas välbefinnande. Det finns ett sug efter tjänsten och den stadiga tillväxten visar att Personalcyklar är inne på helt rätt spår.

Personalcyklar riktar sig till både privata företag och offentliga organisationer som vill bidra till ett hållbart samhälle. Ökat cyklande är bevisligen bra för folkhälsan, klimatet och den lokala trafiksituationen!

Som en del av Personalcyklar kommer du att vara en viktig del av ett unikt företag med en spännande och dynamisk resa framför dig. Som administratör kommer du att bistå och ge service till kollegor, kunder och leverantörer. Din roll kommer att innebära mycket dokumenthantering och finansiella arrangemang för kunderna, vilket kräver noggrannhet och tålamod. Eftersom tjänsten är helt distansbaserad förväntas du ha en starkt inre drivkraft och en förmåga att skapa struktur. Vi söker dig som älskar förändring och ser fram emot att tackla nya utmaningar tillsammans med Personalcyklar!

Du erbjuds
- Att bli en del av ett unikt företag som förser sina kunder med en tjänst som är rätt i tiden
- Stor gemenskap och årliga resor tillsammans
- 5000 kronor i friskvårdsbidrag

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Arbeta med att hantera och organisera data i Excel
* Kommunicera med kund och slutanvändare vilket innefattar både support och till viss del kundtjänst
* Kalkylering och ekonomisk uppföljning
* Arbeta med att hantera och skapa avtal gentemot Personalcyklars kunder
* Till viss del närvara vid mässor och utställningar


VI SÖKER DIG SOM
- Är van att arbeta i digitala system samt arbetar obehindrat i Officepaketets olika delar, framför allt Excel
- Har tidigare erfarenhet av arbetsuppgifter av administrativ karaktär
- Är obehindrad i tal och skrift på såväl svenska som engelska då det krävs i det dagliga arbetet
- Har B-körkort

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Självgående
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Personalcyklar!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2024
  • Ansök senast: 8 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 juni 2024

3 juni 2024