Administratör till Prenad i Svalöv

Arbetsbeskrivning

”Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor.”

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är tjänsten som administratör i Svalöv något för dig!

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår el-avdelning i Svalöv! Vår nuvarande administratör går vidare till nya utmaningar och vi söker därför en administratör med förmågan att skapa ordning och reda, som trivs i en samordnande roll och som har kunskap om löner och installationsbranschen. 

Arbetet omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration med följande huvudsysslor:


• Fakturering
• Tidsregistrering för vår kollektivpersonal
• Löpande kund- och leverantörsreskontra
• Inköp
• Personaladministration

Du är ett stöd i ekonomifrågor till både avdelningschef och projektledare och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning i projekt och du ansvarar för bevakning av att kundfakturor betalas i tid. I arbetet ingår också att skriva mötesprotokoll, svara i vår växeltelefon och att sköta allmänna kontorssysslor.
Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare samt administratörer på Bravidas övriga kontor inom regionen.

Tjänsten är en deltidsanställning på 60%.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder ett varierande och fartfyllt jobb på en dynamisk arbetsplats. Tjänsten ger utrymme för initiativtagande och eget ansvar. Du kommer att vara ett stöd för verksamhetens olika dela och ha nära kontakt med chef och medarbetare. Vi erbjuder dig trygga anställningsvillkor, förmånliga försäkringar och friskvårdsbidrag.

Vem är du?
Vi söker dig som har god erfarenhet av ekonomiadministration och förstår det ekonomiska flödet i ett företag. Vi ser att du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå eller motsvarande. Du har ett gott siffersinne samt datorvana och trivs med att kommunicera med medarbetare och kunder. Meriterande är erfarenhet från bygg- eller installationsbranschen och projektredovisning. Extra meriterande är kunskaper i ekonomisystemet Agresso.

Som person är du noggrann, serviceinriktad och är bra på att kommunicera. Du är driven och har en förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad, nyfiken på nya utmaningar och har ett intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan senast den 7 december. Passar du in på profilen, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Prenad är en del av Bravida som har blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare och vi är därmed en av de bäst placerade entreprenörerna i byggbranschen, detta är vi mycket stolta över. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer och Följ oss på Facebook! 

Vi undanber oss kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsstöd då vi har gjort våra strategiska val för denna rekrytering.

Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med cirka 9 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 140 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt avtal.
  • Deltid/ Deltid 60%.
  • Publicerat: 18 november 2016

Liknande jobb


Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

15 april 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

15 april 2024