Administratör till Quatra

Administratör till Quatra

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Quatra. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget vi söker en administratör till är från början ett litet familjeföretag som växt till att bli marknadsledare inom deras bransch. Idag är företaget ett framgångsrikt internationellt företag som ett resultat av många års erfarenhet och specialisering, med fokus på service, hållbar verksamhet och flexibilitet. Företaget har sin verksamhet runtom i Europa.

Arbetsuppgifter:

Som administratör har du en varierande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat i att säkerställa rätt kontouppgifter samt hantera och rensa i system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Data- och systemvana
• Du har ett intresse för administrativa uppgifter

För att lyckas i denna roll tror vi att du är serviceinriktad och trivs i en roll vars syfte är att underlätta för och stötta organisation och verksamhet. Vi tror att du är flexibel och kopplat till administrativa uppgifter värdesätter du noggrannhet och kvalitet. I rollen förväntas du ta ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och arbeta på ett strukturerat sätt för att självständigt driva ditt arbete framåt.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2023
  • Ansök senast: 21 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


16 maj 2024

Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024