Administratör till Ragn-sells

Administratör till Ragn-sells

Arbetsbeskrivning

Är du en person som älskar att ha kundkontakt, har goda datakunskaper och gillar att jobba administrativt? Är du dessutom ordningsam och strukturerad? Då är detta tjänsten för dig! Ragn-Sells är företaget med familjär stämning och engagerade kollegor. De har stora framtidsplaner och du får vara med på en tillväxtresa där arbetssätt och rutiner utvecklas i ett högt tempo. Här har du roligt på jobbet samtidigt som du bidrar till att göra skillnad för miljön. Urvalet kommer ske löpande så sök redan idag.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu en administratör till Ragn-Sells i Norrköping. Rollen innebär många kontaktytor med kunder, chaufförer och kollegor runt om på anläggningen. Det kan även bli aktuellt att hjälpa andra avdelningar inom Ragn-Sells med administrativa tjänster.

Du erbjuds


* En tjänst på ett familjärt bolag med ett härligt arbetsklimat som skapas av kollegorna på plats
* En roll på ett företag med god lönsamhet som är i en spännande tillväxtfas
* Att få arbeta i en organisation där utveckling sker i ett högt tempo och där alla medarbetare är engagerade och delaktiga i verksamhetens utveckling


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Löpande extern och intern fakturering
- Ta fram statistik för internt och externt bruk
- Säkerställa att nya kunder och nya avtal blir korrekt upplagda i vårt affärssystem. Kommunikation med affärsadministration
- Administration kring interna materialförflyttningar.
- Administrera avvikelser i inkommande leveranser
- Upprätta dokumentation (deklaration, transportdokument, karaktärisering etc.)
- Ta fram underlag för provtagning
- Ansvara för data till miljörapporter avseende mottagna material
- Medverka i effektiviserings- och utvecklingsarbetet inom administrationen

VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning
- Arbetslivserfarenhet av administration eller service
- Kan hantera office paketen och orientera dig i olika datasystem
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, muntligt och skriftligt, eftersom kommunikation är en stor del av rollen
- Har B-körkort och tillgång till bil eller annan möjlighet att ta dig ut till Häradsudden eftersom möjligheten att åka kollektivt är begränsad

Det är meriterande om du har:


* Erfarenhet inom återvinningsbranschen


Som person är du:


* Initiativtagande
* Strukturerad
* Kommunikativ


Övrig information


* Start: Enligt överenskomelse
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
* Placering: Kimdstad


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 12 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Dokumentatör elnät

21 maj 2024

17 maj 2024

Planerare till Möllebackshemmet

Planerare till Möllebackshemmet

21 maj 2024