Administratör till Swedbank i Boden

Administratör till Swedbank i Boden

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på en arbetsplats med spännande arbetsuppgifter och bekväma arbetstider? Då ska du läsa vidare! Just nu söker Swedbank i Boden medarbetare till avdelningen Operation Task Force för en meriterande roll inom bankvärlden där du får arbeta med att motverka penningtvätt.

Om tjänsten
Som administratör på Swedbanks OTF avdelning får du en varierande roll där du kommer att jobba tillsammans med många härliga kollegor i ett positivt arbetsklimat. OTF arbetar uppdragsbaserat, vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. Kundkännedom är en stor del av avdelningens arbete och innebär bland annat att digitalt samla in och granska information om bankens kunder. 

Tidigare erfarenhet av administration, service eller ett intresse för bank/finans är meriterande, men inte ett krav för tjänsten eftersom du som nyanställd får gå en introduktionsutbildning i början av anställningen.

Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kl 08:30-17:00 med möjlighet till flextid. 

För den här tjänsten krävs ett utdrag ur belastningsregistret samt att en kreditupplysningen kommer att göras. 

Om dig
Vi söker dig som är flexibel och gillar att arbeta lösningsfokuserat. Gillar du att samarbeta, men även har ett driv att jobba självständigt är detta en utvecklande tjänst för dig. Det är även en fördel om du är bra på att kommunicera och har datavana.

Viktigt för tjänsten är:
- Engagemang
- Flexibilitet 
- Social och kommunikativ förmåga

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urvalet sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillträde enligt överenskommelse. Tjänstgöringsgraden är på 100% och du kommer att vara anställd av Adecco och arbeta som konsult hos Swedbank.

Självklart har vi kollektivavtal! Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Erika Enbom via 073-684 78 21 eller erika.enbom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2023
  • Ansök senast: 26 april 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024