OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Trafikverket söker vi nu en administratör. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Poolia med start så snart som möjligt och som pågår i ett år med möjlighet till förlängning!
Om tjänsten
Omfattning: heltid (40h/v)
Placering: centrala Göteborg, möjlighet till distansarbete efter överenskommelse
Arbetstider: kontorstider
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Med anledning av ett föräldravikariat söker vi nu Trafikverkets nästa administratör! Du kommer att arbeta som stöd till ekonomichef i arbete med verksamhetsplanering och verksamhetsuppföljning.
• Sköta administrativa rutiner
• Planera och samordna
• Arbeta utifrån fastlagda rutiner
• Vara ett operativt stöd för verksamheten
• Formulera instruktioner m.m.
• Assistera och ge service till en eller flera personer
• Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• Göra kalenderbokningar, mötesbokningar
Vem är du?
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
• Erfarenhet av en liknande administrativ roll
Som person har du har god kommunikativ förmåga, du är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad. Du är är mycket serviceinriktad och trivs i en social roll med många kontaktytor.
Varmt välkommen med din ansökan - vi strävar efter att återkomma till dig snarast med en uppdatering gällande din ansökan men senast efter sista ansökningsdag.