Administratör till vår kund i Högdalen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
En av våra kunder i Högdalen är i behov en duktig administratör på ett återvinningsföretag.
Arbetsuppgifterna kommer mesta dels bestå av in-och utvägning av material, bokning och uppföljning av utleveranser samt ansvara för den vardagliga administrativa delen i verksamheten. Uppdraget startar den 9 oktober till 1 december.

Arbetstider:
6:15-15:15


Din profil
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med administration och är

• Pålitlig och ansvarsfull
• Driven och tar egna initiativ
• Servicemedveten
• Självständig
• Eftersom du kommer ha kundkontakt är det även viktigt att du kan svenska flytande i tal och skrift.

Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet av att arbeta med Flintab systemet men det är inget krav. Jobbuppdraget är på heltid i två månader. Efter uppdraget har man möjlighet att arbeta vidare hos andra av våra kunder.

Vi går igenom ansökningarna löpande, så ansök gärna redan idag.



Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Vi erbjuder alla våra tillsvidareanställda både friskvårdspeng och gratis gymkort hos vårt systerföretag World Class.

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Vi erbjuder alla våra tillsvidareanställda både friskvårdspeng och gratis gymkort hos vårt systerföretag World Class. Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Micaela Berggren
073 432 26 52
Jenny Bruhn
08- 587 117 14
Ingela Goding
08-587 117 03
Fredrik Edvinsson
08-587 117 38
Tony Blom

Sara Bahlenberg

Sara Bahlenberg
0733928048
Tomas Larsson
08-587 117 23
Jenny Bruhn
08-587 117 14
Micaela Berggren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Logistik AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 19 september 2017

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Administratör

Administratör

23 maj 2024

Administratör

Administratör

22 maj 2024