Administratör till Wasa Kredit

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Är du en serviceinriktad, flexibel och organiserad person? Slutför du dina arbetsuppgifter med stor noggrannhet och effektivitet längst hela processen? Då har vi tjänsten för dig!

På Wasa Kredit kommer du att arbeta med administration av banköverföringar och e-fakturor mot privatkunder.

Krav på person
För att lyckas i rollen som administratör krävs:

- Minst ett års erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom bank och finans
- God systemkunskap och stor förmåga att ta sig an nya system
- Flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska

Det är meriterande om du har erfarenhet och/eller kunskaper inom bank och finans. Det är även av stor vikt att du är självgående, systematisk och noggrann samt att du inte lämnar någonting åt slumpen.

Vi ser det som starkt meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som administratör.


Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid fram till 31/3 2018 med chans till förlängning
Arbetstid: 8.15-17.00
Plats: Stockholm

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ.

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök".


Företagspresentation
Wasa Kredits affärsidé handlar om att skapa mervärde för sina kunder och leverantörer och bidra till ett starkt kunderbjudande för Länsförsäkringar genom att sälja finansieringstjänster till små och medelstora företag samt privatpersoner.

Vårt erbjudande betyder olika saker för olika människor. Men två saker är vi inte för någon: högt upp eller långt bort. Vi har lång erfarenhet av många branscher och anstränger oss hela tiden för att leva närmare våra kunders och partners affär – för att på djupet förstå både produkterna, människorna och nyttan. Då kan vi fatta beslut som är både snabba och kloka. Då kan vi vara personliga och enkla och samtidigt professionella. Och då kommer våra kunder och partners närmare sin nästa affär.


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Sökord: administratör, admin, administrativt arbete, administration, bank, finans

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 8 december 2017

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024