OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Wisby Assistans AB anordnar personlig assistans åt barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning bosatta på Gotland. Företaget grundades 2003 och har drygt 100 anställda. Vårt mål är att vara Gotlands ledande assistansbolag genom att erbjuda våra kunder en självbestämd assistans, trygghet och god livskvalité. Vi tror på att en god assistans bygger på ett nära och respektfullt samarbete mellan kund, personliga assistenter och arbetsgivare. Vi satsar på personalvård både vad gäller kompetensutveckling, friskvård och trivselaktiviteter. Våra värdeord är Närhet, Trygghet och Respekt vilka skall genomsyra vårt arbetssätt
Vi söker nu en administratör under sommaren
Som administratör har du ett receptionsansvar med arbetsuppgifter som att svara i telefon, posthantering, arkivering och viss administration kring sjukhantering samt dokumentation. Vissa bemanningsfrågor ingår i ditt uppdrag bland annat genom företagets jourtelefon. Jourtelefonen används för akuta bemanningsfrågor eller händelser som inkommer efter kontorstid. Du ansvarar för jourtelefonen enligt schema
Som administratör måste du ha mycket god datorvana
Vi söker dig som har stark ansvarskänsla och kundfokus. Du är en noggrann och strukturerad person som arbetar med fokus på trygghet bland kunder och medarbetar. Det är meriterande om du har kunskaper kring LSS samt arbetat som personlig assistent. Ditt arbete skall genomsyras av våra värdeord Närhet-Trygghet-Respekt. Du skall ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har gymnasiekompetens.
Tillträde: vecka 24
Välkommen med din ansökan till jobba@wisbyassistans.se. Ansökan skall innehålla CV, personligt brev samt ett foto.
Markera ansökan med "administratör"
Vi tillämpar utdrag ur belastningsregistret.
Urval och intervjuer sker löpande
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Carina Funck
0498-21 10 95