Administratör varumottagning Rosersberg

Arbetsbeskrivning

Om Lidl
Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra drygt 160 butiker runt om i Sverige.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en administratör för en deltidstjänst på 30 timmar i veckan till vårt nya lager i Rosersberg.

Som administratör på varumottagningen i Rosersberg sköter du till exempel in-, ur- och ombokningar av varor. Du har mycket kontakt med externa chaufförer som kommer för att leverera varor och även med truckförare och kontrollanter på avdelningen.

Din profil
Som person har du lätt för att lära dig, är flexibel och du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du kan jobba självständigt och är mån om att avluta påbörjat arbete. Du är strukurerad och har god datorvana. Det är meriterande att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt att du har truckkörkort. Du har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande. Du behärskar svenska i tal och skrift, har kunskaper i engelska samt har ett gott siffersinne, analytisk förmåga och har lätt att förstå helheten och kunna göra rätt prioriteringar i en stressig situation. För att vara aktuell för anställning måste du vara minst 18 år.

Vi erbjuder
Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid med tillträde enligt överenskommelse. Du kommer att arbeta efter ett rullande schema där både dags- , kvälls- och helgarbete förekommer. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtalet för lagermedarbetare i partihandeln. Vi följer kollektivavtalet när det gäller lönenivåer, övertidsersättning och andra förmåner. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald.

Är du vår nästa administratör?
Vi hoppas det! Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken ?Söka jobb online? som du hittar längst ner i annonsen. Där fyller du i formuläret och bifogar ditt CV och ditt personliga brev i pdf- eller wordformat. Du får gärna även bifoga ett foto. Kopior på betyg och liknande tar du med till en eventuell intervju.

Sista ansökningsdag är den 31 juli 2013.

Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion på tfn 08-5555 7000.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Besöksadress

Anderstorpsvägen 22
Solna

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Vi söker en Nämndsekreterare / Registrator

Vi söker en Nämndsekreterare / Registrator

19 februari 2024

26 januari 2024