Administratör/assistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en hungrig, strukturerad och driftig administratör/assistent som gillar varierande arbetsuppgifter med ansvar, till vårt huvudkontor i Bromma.

Anställningsform: 50% (ev. överstigande per timme vid behov)
Start: Omgående
Huvudkontor: Ulvsunda, Bromma

Du är stationerad på vårt kontor i Bromma. Arbetstiderna är varierande med en frihet under ett stort ansvar där uppgifterna och ansvarsområdena är i fokus, snarare än styrda kontorstider.
Flexibilitet och tillgänglighet tillsammans med ett strukturerat ansvarstagande är några av de egenskaper som vi anser vara viktiga för framgång.

Som administratör kommer du att vara ett viktigt stöd till driften. Du kommer att arbeta med planering, schemaläggning, avstämningar och ansvara för administrationen för olika löpande projekt. Du kommer att administrera nyanställda och vägleda dem genom olika utbildningsplaner. Vidare kommer du att assistera och administrativt stötta personer i organisationen, inte minst de operativt ansvariga.

Vid behov kan det även bli aktuellt med uppdrag i driften, för att få lite variation från kontorsarbetet samt få insyn i våra operativa delar vilket underlättar ditt administrativa arbete.

Tjänsten kommer delvis att utvecklas och formas efter hand. Om förutsättningarna är de rätta, finns det möjligheter till större ansvarsområden samt påverkan genom idéer till nya system/strukturer som kan tänkas vara förbättringar/optimeringar, då bolaget utvecklas löpande.

Ledord som vi värderar högt är:
Driftig, Nyfiken, Kreativ, Lättlärd, Resultatsökande och inte minst Glad, Positiv och Utåtriktad.

Datorvana:
Vi har mycket höga krav på att du har en avancerad datorvana och att du har lätt för att vara kreativ och tillämpa en dator för att effektivisera din tid såväl som skapa struktur i arbetet.

MS Office (framförallt Excel, Outlook och Word) och Windows är miljöer som du behärskar mycket väl och arbetar effektivt i på en avancerad nivå.

Bolaget:

PreCont är Sveriges ledande leverantör av kontrolltjänster. Vi är ett rikstäckande nischat säkerhet & undersökningsföretag som arbetar med en rad olika kontrolltjänster som har ett gemensamt tydligt syfte: Förebygga samt avslöja internt svinn och kvalitetsmätning & rutinuppföljning. Vår nisch med en spetskompetens och flexibel logistik gör oss unika i branschen.

Bolaget agerar främst på två marknader; Säkerhet och Mystery Shopping.
Vi arbetar mot detaljhandel, dagligvaruhandel, hotell, café/restaurang, nattklubbar, spelbolag, järnvägsbolag, flygbolag, rederier mm.

PreCont är ett relativt ungt och expansivt familjeföretag med en omsättning från 3 till 26 Msek på 9 år. De senaste 3 åren har bolaget fått utmärkelsen ?Gasellföretag? av Dagens Industri, som ett av Sveriges snabbast växande företag och innehar idag UC´s certifikat för högsta kreditvärdighet.

Vi är ca 120 medarbetare (totalt ca 45 heltidstjänster), övervägande behovsanställda, stationerade främst på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö men även i landets övriga större städer.

Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.precont.se

Ansökan/frågor endast via e-post till admin@precont.se

I din ansökan ser vi gärna att du skickar med personligt brev, CV med foto och skriv även lite närmare om din kompetens och erfarenhet av just Office/Outlook/Excel.

Du bör ha B körkort och skriv om du har tillgång till egen bil.
Ange även när du kan tillträda tjänsten som tidigast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Robert Malmqvist

Marcus Godhe
031-757 78 75 0732-07 01 75
Henrik Miger

Ansvarig region Öst Anna Jansson
08-410 131 74 0732-070 174
Henrik Miger
08273033
Jessica Boman

Regionschef Jonas von Schrowe

Jessica Boman
0732070171
Anna Norling
0702979275
Andreas Näslund
0732070177

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PRECONT AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 13 december 2013

Besöksadress

Zinkgatan 2
Lomma

Postadress

Ekbacksvägen 22
Bromma, 16869

Liknande jobb


16 maj 2024