OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker administratör/assistent/kontorsreceptionist.
Dina arbetsuppgifter blir allmänna kontorsrutiner, sekreteraruppgifter, kund och leverantörskontakter samt att svara i vår växel, resebokningar och fungera som säljstöd/assistent åt säljarna. Du kommer även att uppdatera och underhålla hemsidan samt sköta in och utgående gods/reservdelar tillsammans med vår after-sale avdelning. Det är även viktigt att kunna samordna reklam/utskick som att till exempel göra annonsförlag.
En förutsättning är att du har god datavana och goda kunskaper i engelska samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Körkort erfordras.
Tillträde enligt överenskommelse. Arbetet är en heltidstjänst.
Om du tror arbetet passar dig, önskar vi en skriftlig ansökan märkt "Administratör" senast den 31 augusti 2015 till info@rcprocess.se eller per post.
Arbetsgivare
ROLAND CARLBERG PROCESSYSTEM AB
FISKHAMNSGATAN 6 A
41458 GÖTEBORG
Tel: 031-85 04 60
E-post: info@rcprocess.se
www.rcprocess.se