Administratör/Back Office till Leasify

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Är du en serviceinriktad, flexibel och organiserad person? Är du ute efter ett varierande arbete på ett FinTechbolag i stark tillväxt? Då kan du vara den vi söker till rollen som administratör/Back Office på Leasify.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
På Leasify kommer du att arbeta brett med administration, leverantörssupport och ekonomi. Du kommer att vara behjälplig där det behövs med fokus på att administrera inkommande affärer med allt vad det innebär.

Dina arbetsuppgifter innefattar exempelvis:
- Administration kring upphandlingar och leasingaffärer, post och fakturor
- Hantering och sammanställning av kreditmaterial
- Daglig kontakt med leverantörer och kunder
- Hantering av in- och utbetalningar
- Övriga kontorsgöromål

Tjänsten passar dig som trivs i ett litet entreprenörsbolag där alla hjälps åt för att göra det som är bäst för kunderna och företaget.


Krav på person
Vi söker dig som är driven, ansvarskännande och initiativtagande. Du har en känsla för service och är inte rädd att rycka in där det behövs.

Vidare söker vi dig som:
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift
- Är ekonomiskt sinnad och lätt för nya system
- Har en bakgrund inom administration och kundservice

Det är meriterande om du har en ekonomisk utbildning samt erfarenhet av administration hos bank- eller finansbolag.

Du har daglig kontakt både med företagets medarbetare, leverantörer och kunder vilket kräver att du är organiserad, proaktiv och servicemedveten. Dessutom är det av stor vikt att du är självgående och har en förmåga att se vad som behöver göras.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som administratör.


Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: 75-100%
Arbetstid: 08-17
Plats: Arenavägen 47, Globen, Stockholm

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Matilda Agdur på 073 353 75 09. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.


Företagspresentation
Leasify är tjänsten för de företag som vill spara tid och pengar när de investerar i leasing- och hyresavtal.

Genom ett digitalt upphandlingsverktyg kan företag enkelt upphandla prisvärda avtal i form av kopiatorer & skrivare, kaffemaskiner, IT-utrustning & drift, telefoni, bilar samt andra objekt som finanserias via leasing.

För mer information:
https://leasify.se/
https://vimeo.com/229687088

Sökord: ekonomiassistent, kontorsansvarig, leverantörssupport, administrativ assistent, kontorsassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 12 januari 2018

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


18 april 2024

5 april 2024