OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pay Solutions är ett snabbväxande företag med huvudkontor i centrala Göteborg och har idag filialer i Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Frankfurt. Pay Solutions har funnits sedan 2009 och har vuxit genom nöjda kunder. Genom ett brett sortiment erbjuder vi tjänster med allt från faktura- och reskontraservice till inkasso- och juridiktjänster samt helhetslösningar för att såväl ta, som att få, betalt.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som administratör inom vårt handläggningsteam. I arbetsuppgifterna ingår omfattande kontakter med såväl gäldenärer som kunder och myndigheter samt att biträda våra handläggare med administrativa uppgifter.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har erfarenhet av någon form av administrativt- eller kundservicearbete samt att du har mycket goda IT-kunskaper. Som person är du positiv och prestigelös samt noggrann och ansvarstagande. Du kommer att erbjudas en spännande och utvecklande roll som administratör på ett ungt företag som är i en expansiv fas. Vårt kontor ligger i centrala Göteborg.
Vi söker dig som både vill ha ett varierat och omväxlande som ett utvecklande arbete.
Din ansökan vill vi ha per e-post, info@psnordic.com senast 2015-08-16. Ansökningarna kommer att hanteras löpande under ansökningstiden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christer Eriksson
031-7882325