Administratör/Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Rica Hotel Stockholm är ett välkänt 292- rums hotell med 6 konferens-lokaler vid Hötorget i Stockholm. Se gärna www.rica.se för mer information.

Vi söker
ADMINISTRATÖR / EKONOMIASSISTENT

Väsentliga arbetsuppgifter är:
Att registrera och utreda inkommande betalningar i kundreskontran samt självständigt sköta påminnelsehantering. Att rätta till och handleda receptionen vid fakturering och andra i hotellreception förekommande administrativa frågor. Handha hotellets dagliga listutskrifter samt kontrollera och räkna kontantkassor.
Vi söker dig med hotellreceptionsbakgrund och ekonomisk utbildning. God kännedom om ett hotells ekonomiska rutiner samt datasystemet Fidelio är absoluta krav. Andra väsentliga dataprogram att kunna är Excel och Word. Vi arbetar med redovisningssystemet Visma Business.
Som person är du noggrann, analytisk och road av sifferarbete. Vi ser också att du är en god kommunikatör som hellre ser möjligheter än problem.

Kontaktpersoner på detta företaget

Head Waiter Chaquib Mentak
072-8531790

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rica Hotel Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 augusti 2007
  • Ansök senast: 31 augusti 2007

Besöksadress

Slöjdgatan 7
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11157

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024