OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rica Hotel Stockholm är ett välkänt 292- rums hotell med 6 konferens-lokaler vid Hötorget i Stockholm. Se gärna www.rica.se för mer information.
Vi söker
ADMINISTRATÖR / EKONOMIASSISTENT
Väsentliga arbetsuppgifter är:
Att registrera och utreda inkommande betalningar i kundreskontran samt självständigt sköta påminnelsehantering. Att rätta till och handleda receptionen vid fakturering och andra i hotellreception förekommande administrativa frågor. Handha hotellets dagliga listutskrifter samt kontrollera och räkna kontantkassor.
Vi söker dig med hotellreceptionsbakgrund och ekonomisk utbildning. God kännedom om ett hotells ekonomiska rutiner samt datasystemet Fidelio är absoluta krav. Andra väsentliga dataprogram att kunna är Excel och Word. Vi arbetar med redovisningssystemet Visma Business.
Som person är du noggrann, analytisk och road av sifferarbete. Vi ser också att du är en god kommunikatör som hellre ser möjligheter än problem.
Kontaktpersoner på detta företaget
Head Waiter Chaquib Mentak
072-8531790