Administratörer för kommande uppdrag

Administratörer för kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu drivna och serviceinriktade administratörer för kommande uppdrag i Gävleområdet. Har du erfarenhet av administration och service? Då kan detta vara något för dig!

Som administratör arbetar du med datorn som ditt främsta redskap och där hanterar du flera olika system. Du stöttar dina kollegor med diverse administrativa uppgifter och upprättar nya strukturer. I arbetet ingår även kontakt med kunder och leverantörer, där du kommunicerar på såväl svenska som engelska. För att dina dagar ska rulla på så effektivt som möjligt är struktur och planering en viktig del i arbetsuppgifterna.

Din profil
Som person är du lösningsorienterad, driven och utåtriktad. Du har ett strukturerat arbetssätt och tar eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Tack vare din positiva inställning och din servicekänsla bidrar du med en god stämning till såväl medarbetare som kunder.

Du som söker tjänsten har tidigare arbetat administrativt och trivs i den rollen. Du har minst gymnasieutbildning, gärna inom administration, och har du dessutom tidigare erfarenhet av kundservice ser vi det som meriterande.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Urvalsprocessen påbörjas i april och pågår löpande under våren. Då urvalsprocessen sträcker sig över en längre tid kan responsen på din ansökan eventuellt dröja, men alla sökande kommer få återkoppling under våren.

Låter detta som ett uppdrag för dig? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! För mer information är du varmt välkommen att kontakta Josefin Lyrberg på josefin.lyrberg@clwork.se eller Josefine Hjelte på josefine.hjelte@clwork.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


Områdesansvarig till Feriejobb

Områdesansvarig till Feriejobb

19 april 2024