Administratörer för uppdrag i sommar

Arbetsbeskrivning

Kundföretaget

För vår bemanningsverksamhet söker vi nu administratörer för uppdrag hos våra kunder med start i början av maj månad.

Arbetsbeskrivning

Som tjänstemannakonsult arbetar du med uppdrag hos någon av våra kunder inom det område du behärskar. Arbetsuppgifterna kan variera både i längd och innehåll men det är i första hand uppdrag inom kontorsadministration, order, ekonomi, växel och kundtjänst som är vanligast. Vi arbetar långsiktigt och hoppas att det kan bli början på en längre anställning hos oss eller hos någon av våra kunder.
I det här fallet är det viktigt att du som söker kan arbeta från den 4 maj på heltid och fram t.o.m. augusti/september. Du kommer att arbeta med att ta emot samtal från kunder och ta emot ordrar, spåra leveranser och ge service. Fakturering, kundreskontra och andra administrativa uppgifter ingår också i uppdraget.

Din profil

Vi söker dig som har lätt att lära och som snabbt sätter dig in i nya arbetsuppgifter. Du behöver ha god datavana, särskilt Excel och har du arbetat i något affärssystem är det meriterande. Du har också god telefonvana och kommunicerar på ett professionellt sätt både i tal och skrift.
Som person är du noggrann, strukturerad och har lätt att samarbeta med olika människor. Som konsult är det också viktigt att vara flexibel och anpassningsbar.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Vårt företag

Montico-koncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 650 anställda och omsätter cirka 400 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och kontor finns också på ett flertal orter i södra och mellersta Sverige. I Montico-koncernen ingår även Hammarö Svetsteknik AB och Arbetsgivarringen AB.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Vi gör löpande urval och vill ha din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 21 april 2015

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023