Administratörer sökes i Östergötland

Administratörer sökes i Östergötland

Arbetsbeskrivning

Är du i början av din karriär eller en erfaren Administratör som letar nya utmaningar?
Trivs du i ett arbete där du får vara strukturerad, arbeta på ett kvalitetsmedvetet sätt och lägga stor vikt vid service? 
Vi rekryterar nu Administratörer, med olika nivåer på erfarenhet och inriktning, till olika kunder i Östergötland.

Att jobba inom administration, kontor och/eller reception innebär att du är spindeln i nätet i företagets organisation.
Dina ansvarsuppgifter varierar beroende på vilket företag och avdelning du arbetar inom. 
Arbetar du dessutom i en reception är du även företagets ansikte utåt och den person som välkomnar anställda, kunder och andra besökare.

ARBETSUPPGIFTER

Vanligt förekommande uppgifter hos våra kunder är:

• Svara på inkommande samtal.
• Sammanställa reporter.
• Hantera enklare ekonomiuppgifter som registrering av fakturor samt posthantering.
• Uppdatering av kund och företagsregister, inköp och konferensbokningar.
• Hantera tidrapporter, löneförberedande uppgifter

KVALIFIKATIONER

• Du har relevant gymnasie/ högskoleutbildning beroende på tjänst
• God datorvana och erfarenhet från arbete i Excel.

• Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
• Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

DIN PROFIL

• Som person är du strukturerad och har en god planering i ditt arbete. Du arbetar på ett kvalitetsmedvetet sätt och lägger stor vikt vid noggrannhet.
• För att klara rollen bör du vara stresstålig och trivas med att arbeta under ett högt arbetstempo.
• Du är lösningsorienterad och van att behöva prioritera och kommunicera med många parter.
• En god förmåga att samarbeta med andra och samtidigt driva processer framåt på ett självgående sätt är avgörande.

ANSÖKAN

Denna annons riktar sig till ett flertal företag som vi nu rekryterar till och vi kontaktar matchande kandidater mot aktuella tjänster löpande.
Tjänsterna avser bemanning/ hyrrekrytering eller rekrytering till kund och du matchas mot de kunder vars behov speglar din ansökan.

Om du har frågor är du välkommen att kontakta Martin Öhr på martin.ohr@pemapeople.se

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sophie
0115001022
Niclas Gustafsson
011-130084
Magnus Andersson
130079
Britt-Marie Landström

Evelina Nilsson

Katarina Guzik

Kristina Peltola

Britt-Marie Landström

Katarina Guzik

Regionchef Hans Hansen
0115001041

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Pema People AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2020
  • Ansök senast: 5 mars 2020

Besöksadress

Ektorpsgatan 6
None

Postadress

Box 2004
Norrköping, 60002

Liknande jobb


Strategisk inköpare till Saab Surveillance

Strategisk inköpare till Saab Surveillance

15 maj 2024

15 maj 2024

Sourcing Manager Commercial to SAS, Stockholm

Sourcing Manager Commercial to SAS, Stockholm

15 maj 2024