Administratör/kundtjänstmedarbetare sökes omgående för direktrekrytering!

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och vill arbeta med både administration och kundbemötande över telefon? Är du tillgänglig omgående? Då har vi tjänsten för dig!

Vår kund är världsledande inom operationell billeasing och är internationellt en av de ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har företaget kontor i 33 länder fördelade på fyra kontinenter. Verksamheten i Sverige startade 1995 och är idag marknadsledande inom operationell leasing. Vår kund erbjuder kompletta kostnadseffektiva lösningar för förvaltning, drift, finansiering, övervakning och kontroll av bolagets bilar för privat såsom offentlig sektor. Dessutom erbjuds praktiska tjänster såsom underhåll/reparationer, försäkring, hyrbilar, bränslekort samt omfattande råd om vagnparken. Företaget befinner sig nu i en expansiv fas och söker nu två nya medarbetare.

I rollen som administratör/kundtjänstmedarbetare är den ena dagen aldrig den andra lik. Du kommer att arbeta 50 % med administration och 50 % i kundtjänst. Du kommer att tillhöra vår kunds Driver Support-enhet, där dina arbetsuppgifter kommer innebära att ta emot inkommande telefonsamtal och vara behjälplig mot företagets kunder samt arbeta med ärendehantering och diverese lättare adminuppgifter.

Företaget sitter i fina lokaler i Solna och tjänsten startar så fort vi har hittat rätt person. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du kommer bli anställd direkt av kund. Arbetet är förlagt måndag till fredag 8.30-17.00. Tjänsten inleds med introduktion.

Din profil
Vi söker dig som har minst en gymnasialutbildning. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du finns tillgänglig omgående. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet från administration och kundtjänst. Som person ser vi att du är mycket serviceinriktad, effektiv, driven och en god relationsskapare. Du kommer att tillbringa största delen av arbetsdagen i telefonen så det är viktigt att du gillar telefonkontakt. För att vara aktuell för tjänsten är det ett krav att du har grundläggande datakunskaper och kan hantera Officepaketet. För att lyckas i denna tjänst krävs att du går i mål med dina uppgifter, är initiativtagande och trivs att arbeta både självständigt och i grupp. En förutsättning är också att du är stresstålig, strukturerad och har en administrativ ådra. I gruppen arbetar de ständigt med förbättringar, effektivisering och utveckling och du förväntas vara aktiv och delaktig i detta.


Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting FALKENBERG
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Tillsvidareanställning Tillsvidare
  • Publicerat: 13 september 2017

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024