Administratör/Ordermottagare till Hans Andersson Recycling

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
För vår kund Hans Andersson Recyclings räkning söker vi nu en administratör/ordermottagare till deras kontor i Västberga. Hans Andersson Recycling är ett av Sveriges ledande återvinningsföretag och koncernen sysselsätter i dag över 500 anställda och omsätter 2,3 MSEK. Hans Andersson Recyclings affärsidé är att med marknadens bästa kompetens leverera återvinningstjänster som återfår kretsloppet kvalitetssäkrade råvaror.


Om tjänsten:
Som administratör/ordermottagare på Hans Andersson Recycling så kommer du att ingå i ett team som arbetar inom området Utökad service, specialanpassade lösningar. I aktuell roll så kommer du att agera som spindeln i näten mot dina kollegor i teamet, transportledarna samt utförande personal ute på fältet. Dina arbetsuppgifter innefattar främst att manuellt stansa in inkommande jobb/uppdrag i transportledningssystemet, till största del utifrån insamlade dokument men även via telefon och mail. Du kommer även att administrera och lägga upp all information gällande nya kunder inför kommande utställningar av kärl. Veckovis ansvarar även du för att stämma av så att planerade/bevakade jobb stängs ner när de är slutförda. Du kommer även att ansvara för att underlagen inför fakturering är kompletta.


Möjligheter:
Nu har du möjlighet att arbeta i ett ledande återvinningsföretag tillsammans med härliga kollegor med på en arbetsplats med högt i tak. Detta är en tjänst för dig som trivs i en administrativ roll där du får agera spindeln i nätet. Låter det intressant? Sök tjänsten redan i dag!


Krav:
För aktuell roll så kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som trivs i en service-inriktad roll, du kan fokusera på dina uppgifter när det krävs samt är inte rädd för att ta för dig eller fråga om hjälp. Då du arbetar administrativt är det även viktigt att du är strukturerad och har inga problem med att delvis arbeta med upprepande arbetsuppgifter. Du är en van systemanvändare och har lätt för att sätta dig in i nya system, du hanterar även Officepaketet på god nivå. Har du erfarenhet från transportplaneringssystemet Barkfors eller har tidigare erfarenhet från en administrativ roll så är detta meriterande.


Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Tjänsten föreligger under heltid, kontorstider 07:00-16:00, med start omgående och beräknas pågå fram till början av 2017 med möjlighet till förlängning.


Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på tele 08-684 25 234 eller rekrytering@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!



“We are heart working”


Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Möjlighet till förlängning
  • Publicerat: 26 augusti 2016

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024