Administratör/Rådgivare till Intrums Special Collection team

Administratör/Rådgivare till Intrums Special Collection team

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill vara en del av Intrums administrativa avdelning. Som administratör inom Intrums inkassoverksamhet kommer du arbeta med att granska och handlägga ärenden samt hantera information som ska dokumenteras.
Du kommer tillsammans med kollegor gå igenom den information som finns och justera utifrån givna instruktioner.
Rådgivning, handläggning och kundkontakt via telefon och mail kan även stundtals förekomma i arbetet.

Du får en introduktion när du börjar så att du känner dig trygg i din roll som administratör och med de uppgifter som du ska utföra. Du har självklart också ett stort stöd av din teamledare och andra stödfunktioner i ditt dagliga arbete. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos Intrum. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 08.00-16.30 med möjlighet till distansarbete 2 dagar i veckan.

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som trivs med att arbeta administrativt och strukturerat i stundtals högt tempo samt är en driven, proaktiv och noggrann problemlösare. Du trivs med att jobba resultatinriktat mot uppsatta mål och är trygg med att ta egna initiativ i ditt arbete. Du är ödmjuk och empatisk samt värdesätter att arbeta tillsammans som ett team mot gemensamma mål.
Meriterande om du har studerat eller arbetat inom inkasso, finans eller ekonomi.

Om Intrum
Intrum är det marknadsledande kredithanteringsbolaget i Europa och sitter mitt i centrala Göteborg. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Empathy, Ethics, Solutions och Dedication.

Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete där du får möjlighet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Genom att varje dag vilja vara lite bättre än gårdagen, tar vi tar fram det bästa hos varandra. Vår bransch förändras konstant, vi är alltid på väg framåt och slutar aldrig att utvecklas. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, samarbete och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin!

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence..

Frågor och kontakt
Start september
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lina Johansson, lina.johansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Group international AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2023
  • Ansök senast: 13 september 2023

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024