OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer också inledningsvis att assistera inköpsavdelningen.Till början är tjänsten en inhyrning men kommer troligtvis övergå till en rekrytering. Arbetet innebär: Att dagligen bidra med ärenden som inkommer till Back office funktionen, vilket innebär, förberedande av offert och kalkylunderlag.Du kommer också besvara frågor om pris- leveranstid Assistera säljare och förbereda offerter Kontakt med underleverantörer Registrering av kundorder i Visma (kunskaper i Visma är meriterande) Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande uppgifter, är ordningsam, ansvarsfull, noggrann, strukturerad och flexibel.Goda kunskaper i svenska och engelska samt Office paketet är ett krav. Du är också en trevlig, öppen och serviceminded person, noga och effektiv.Du är säljinriktad, ödmjuk, stresstålig, och nyfiken att lära nya saker. Heltid Månadslön Maila din ansökan märkt Marknadsassistent tillsammans med dina löneanspråk och maila den så snart du kan till