Administratör/webshopansvarig

Administratör/webshopansvarig

Arbetsbeskrivning

Vill du bli vår nya kollega ? Vi söker en ny administratör/webshopansvarig till vårt team med start den 02 augusti.
Kvalifikationer
Du behöver vara strukturerad, serviceinriktad och har lätt att ta till dig ny kunskap. Då både inköp och försäljning sker delvis utanför landets gränser är det viktigt att du har goda kommunikationsgemenskaper i både svenska och engelska. En god datorvana är obligatorisk då du kommer att jobba med flera olika datorprogram.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hantera och utveckla vår webshop
- Packa och skicka ordrar
- Reklamationer
- Kundtjänst
- Uppackning och lagerhantering av gods
- Löneadministration
- Löpande bokföring och fakturering i Fortknox
- Administration och arkivering
- Telefonväxel


Om oss
Utöver försäljning av kök och montering driver vi även en webshop där vi erbjuder ett brett utbud inom kökstillbehör och monteringsmaterial. Vår köksutställning ligger i Linsell mitt i vackra Härjedalen och med Sonfjällsmassivet som kuliss. Med närhet till fjälldestinationerna i Lofsdalen, Vemdalen och Funäsdalen finns vi både nära våra kunder samt har ett friluftsliv i toppklass.
Ansökan och kontakt
Känner du att det är en roll som passar dig? Mejla gärna in ansökan med CV eller eventuell fråga till oss på info@perfors.se. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden, dröj därför inte med din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perfors Kök AB Sveg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2021
  • Ansök senast: 30 juni 2021

Postadress

Linsell 149
Sveg, 84291

Liknande jobb


30 oktober 2024

23 oktober 2024