Advisor till världens största mobil- och datorföretag

Arbetsbeskrivning

Hos GoExcellent lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning. 
Inför sommaren söker vi ett stort antal nya medarbetare till vårt kontor i Göteborg där vi jobbar på uppdrag för ett av världens största företag som verkar inom mobil-och datorbranschen. Vi söker dig som älskar att kommunicera och vill arbeta som Advisor och hjälpa kunder att känna sig trygga med sina produkter.
 
Som Advisor kommer du att vara vår uppdragsgivares ansikte utåt, och se till att deras kunder får teknisk support och service i världsklass. Vår uppdragsgivare har stora och innovativa idéer som snabbt har lyckats bli ledande inom teknik på marknaden. Genom att marknadsföra sig på ett helt unikt sätt, har vår uppdragsgivare främst lyckats mobilisera en hel värld att använda deras produkter.
 
I rollen som Advisor kommer du att: 


• Ge en överlägsen kundupplevelse och lösa tekniska problem 
• Svara på kundernas förfrågningar gällande smartphones, surfplattor och datorer via e-mail och telefon 
• Använda telefon och e-post som ditt huvudsakliga arbetsredskap 
• Få grundlig fyraveckorsutbildning, (kl 8-17 mån-fre) och noggrann uppföljning med kontinuerlig vidareutbildning
 
Kvalifikationer 


• Du har slutfört gymnasiet med godkända betyg i svenska och engelska - vi önskar att du tar med betygen till intervjun 
• Du behärskar engelska väl, både muntligt och skriftligt då utbildningen är på engelska. 
• Du talar och skriver flytande svenska 
• Du har möjlighet att jobba 20-40 timmar/veckan. 
• Erfarenhet av serviceyrken är meriterande – Vi önskar att du tar med arbetsgivarintyg från din senaste arbetsgivare till intervjun 
• Du är tekniskt intresserad och vill lära dig mer om innovativa produkter. 


Vi kan erbjuda dig: 


• Du kommer att få erfarenhet av att arbeta med ett ledande varumärke och ett av Skandinaviens mest spännande projekt inom kundservice och teknisk support 
• Goda utvecklingsmöjligheter internt 
• En god arbetsmiljö där vi uppskattar våra medarbetare 
• Nya fräscha lokaler mitt i centrala Göteborg 
• Du kommer att jobba deltid mellan 20-40 timmar i veckan under sommaren samt få möjlighet att jobba 30-40 timmar i veckan under perioden sep-nov. Obs! Utbildningen är på heltid, 8-17 mån-fre. För dig som visar framfötterna finns möjlighet till heltidsanställning. 
 
GoExcellent välkomnar alla och ser mångfald som en resurs och uppmuntrar alla oavsett kön, ålder, religion, etnisk tillhörighet att söka anställning hos oss. Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande. 
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetstest via mail med avsändare Hucama. Det är ett krav att fylla i personlighetstesten för att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen. 


Övrig information: 
Startdatum: Juni 
Ort: Göteborg 
Arbetstid/Varaktighet: Deltid, 20-40 timmar/veckan 
Arbetstider: Varierande arbetstider måndag till söndag kl 8-20

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist

Filippa Larsson
+46 722074960
Filippa Larsson

Sofia Stenqvist
0702483928
Jennie Olsson
+46 8 5010 4000
Robin Wikström

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Josefin Kernell
+46702926653
Simon Eriksson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Solna
  • 15 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Varierande arbetstider måndag till söndag kl 8-20 Deltid, 20-40 timmar/veckan
  • Publicerat: 24 maj 2016

Besöksadress

Solna Torg 3 Box 4006
None

Postadress

Solna Torg 3 Box 4006
Solna, 16904

Liknande jobb


Kundservice

Kundservice

24 april 2024

Finnish speaking job opportunities

Finnish speaking job opportunities

24 april 2024

24 april 2024

Finnish Audi Customer Service

Finnish Audi Customer Service

24 april 2024