Affärsresekonsult på jourtid

Arbetsbeskrivning

Helpdesk Travel är ett jourserviceföretag som ger service åt affärsresenärer när deras ordinarie affärsresebyrå har stängt.Helpdesk Travel har funnits sedan 1999, och våra kunder består av stora och små affärsresebyråer runt om i landet.Då vi nu även kommer att hantera ärenden för en stor internationell kund behöver vi förstärkning av ytterligare några medarbetare med "unika kvalifikationer". Helpdesk Travel strävar efter att ge en proffsig personlig service med hög kvalitet.Vår vardag består som oftast i att lösa akuta problem så därför är stresstålighet och initiativförmåga egenskaper som efterfrågas.Även egenskaper som noggrannhet och ansvarsfullhet är av största vikt samt förmågan att kunna arbeta självständigt.Arbetsuppgifter: Arbetet innefattar bokning, ombokning, biljettering av flygbiljetter i form av e-tickets eller PTA samt bokning av hotell, tåg och bilhyra.Arbetet utförs i Amadeus, Galileo och STINA.Arbetet passar dig som vill ha möjlighet att arbeta hemifrån på kvällar, nätter och helger.Eftersom arbetet sker i hemmet bör du ha tillgång till avskild arbetsplats/ kontor.Det är en fördel om du bor i eller omkring Göteborgsregionen.Arbetet är schemalagt enligt rullande års schema och innefattar även helger och helgdagar.Helpdesk Travels öppettider är : Vardagar kl.17.30-08.00, dag för helgdag från kl.14.00, samt dygnet runt under helger och helgdagar.Kvalifikationer: Du bör ha minst tre års arbetslivserfarenhet av affärsresor.Du har goda kunskaper i svenska språket och behärskar engelska.Extra språkkunskaper såsom danska, finska, tyska är ett plus.Microsoft Office är något som du behärskar till fullo.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010