OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trobar är i en spännande utvecklingsresa och söker nu en affärsutvecklare med stort intresse för tech och digitala tjänster.
Vill du ha en central och utmanande roll i ett bolag med stark tillväxt? I rollen som Affärsutvecklare hos Trobar får du vara med på en spännande utvecklingsresa, då bolaget är i uppstartsfas. Du bli en värdefull kollega som kommer att påverka såväl bolagets som branschens utveckling. Rollen är strategisk men kommer att kräva stor operativ leveransförmåga i det dagliga arbetet. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som Affärsutvecklande får du en varierande och utvecklingsinriktad roll med fokus på produktutveckling, försäljning och långsiktighet. Du kommer att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla kundanpassade tjänster och produkter tillsammans med dina kollegor på Trobars.
Trobar värdesätter en balans i livet för alla sina anställda, arbetsplatsen präglas av öppenhet och samarbete, och stor frihet under stort personligt ansvar gäller för alla.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
• Helhetsansvar för företagets affärs- och strategiska utveckling inkl budget-/ekonomiansvar för produkterna.
• Produktutveckla och inneha produktägarskap, en Content Curator-roll. Balansera kvalitetsförbättringar i innehållet mot kostnader och komplexitet.
• Ha det övergripande ansvaret för försäljningsarbetet och kontakten med Trobars kunder.
• Göra marknadsanalyserna och rapporterar till VD.
• Paketera affärsstrukturen och effektivisera interna arbetssätt och metoder.
• Kravställa och i viss mån projektleda tech- och digitala utvecklingsprojekt.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer också att ha ett nära samarbete med Trobars IT-avdelning för att driva produkterbjudandet framåt och säkerställa kvalitet ut mot kund.
Tjänsten är på heltid, med placering i Trobars nyrenoverade lokaler på Barnhusgatan 3.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är affärsdriven och som har erfarenhet av komplexa produkter och/ eller tjänsteförsäljning. Du har ett brinnande intresse för tech-frågor och ser nya möjligheter inom system och tillvägagångssätt. Det är önskvärt om du tidigare har arbetat med juridisk information, eller har en juridisk utbildning. Ytterligare egenskaper som är viktiga för rollen är att du är kommunikativ, strukturerad och ansvarstagande.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska muntligt och skriftligt.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07