Ageris Kontaktcenter söker nya medarbetare

Arbetsbeskrivning

Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post.Ageris finns i Strömsund och Stockholm/Solna och har ca 90 anställda.Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.Läs mer på www.ageris.se. Vi söker dig som är intresserad av att jobba med kundtjänst på deltid.Du kommer att ingå i ett team som arbetar för en av våra uppdragsgivare.Arbetet består av inkommande och utgående telefoni.I arbetsuppgifterna ingår att ta emot och registrera ärenden, besvara kundernas frågor samt att kontakta befintliga kunder.Vi finns i nya fräscha lokaler i Solna.Utbildning sker på plats i våra lokaler.Vårt arbete är i ständig utveckling och som ett led i den utvecklingen arbetar vi bl a med aktiv merförsäljning i våra kundsamtal.Tjänsterna är visstidsanställningar med fast timlön.Vi garanterar dig 10 timmars arbete/vecka med möjlighet till mer.Du arbetar från vårt kontor under öppettiderna vardagar kl 8.00 - 19.00.Vi söker dig som har .Goda kunskaper i svenska språket och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift .En drivkraft att alltid ge bästa möjliga service .God datavana .Stort intresse för människor och förmåga att anpassa dig till olika människor och situationer Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, www.ageris.se.Tillträde: omgående Vi kommer att påbörja intervjuerna löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Larsson

Sarah Larsson

Viktor Åström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ageris Kontaktcenter AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 14 januari 2010
  • Ansök senast: 31 januari 2010

Besöksadress

Box 1029
None

Postadress

Box 1029
Solna, 17121

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010