Aktivia Assistans söker kundansvarig

Arbetsbeskrivning

Aktivia Assistans är ett företag inom personlig assistans och omvårdnad.
Sedan starten 2010 är vi nu ett väletablerat företag med huvudkontor i Örebro. Vi har flera års erfarenhet av att arbeta för barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder.

Vi gör allt för att underlätta för personer med funktionsnedsättning och dess anhöriga att kunna leva det liv som de har rätt till genom att anordna personlig assistans, samt att tillhandahålla med råd, stöd och juridisk hjälp under hela handläggningsprocessen. Vi är mer än 230 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision;
Personlig assistans på dina villkor.

Aktivia Assistans söker kundansvarig till kontoret i Örebro.

Dina arbetsuppgifter

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbetat som kundansvarig.
Du ska ta ansvar för ett flertal kunder och deras omvårdnadsgrupper, detta innebär omfattande kundkontakter via telefon och på plats hos kunden.


Kunder
* När Kundansvarig har fått en ny kund är det dennes ansvar att det finns en aktuell genomförandeplan, och att vi ständigt följer upp och reviderar den
* Utvärdera omvårdnaden löpande
* Skapa rutiner tillsammans med kund/arbetsledare vid start av uppdrag
* Ansvara för att en riskanalys utförs vid uppstart samt följs upp.

Personal
* Ansvar att tidrapporteringen sker korrekt.
* Anställning av ny omvårdnadspersonal

Schema
* Ansvarar för att schemat följer ATL och gällande kollektivavtal.


Kvalifikationer

Har du erfarenhet av hemtjänst, assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det meriterande.

Vi söker dig som delar våra värderingar ansvar, glädje och engagemang. Eftersom du kommer att agera som kundansvarig för personer i en utsatt situation vill vi att du som person är varm och empatisk med en positiv grundsyn. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper så som självständighet i kombination med gott omdöme, god samarbetsförmåga och noggrannhet. Arbetet kräver att du är van vid att hålla ett högt tempo och att du är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakter och inge förtroende.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, omvårdnadspersonal och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan!

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Handläggare Mira Avdic
0197602200 0197602200
Verksamhetschef Ulf Holmgren
0197602200
Verksamhetschef Ulf Holmgren
019-760 22 00
Personalchef Claes Unestål
019-7602200 019-7602200

Sammanfattning

Besöksadress

Stortorget 4
ÖREBRO

Postadress

Box 22144
ÖREBRO, 70202

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024