AllOffice Nordic AB i Örnsköldsvik söker nu en Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

AllOffice är ett positivt, nytänkande och innovativt företag. Med butiker från Luleå i norr till Trelleborg i söder, e-handel, kundsupport och branschens största säljkår. Vi erbjuder service samt ett heltäckande sortiment av kontorsmaterial, städ & hygien, möbler, ergonomi, kök & servering, emballage, tryck & profil samt smarta lösningar inom dokumenthantering.
AllOffice är en av Sveriges ledande leverantörer med ett härligt team på 300 medarbetare där vår kultur bygger på våra värderingar; prestigelösa, engagerade, affärsmässiga och kundnära.
Vi har Sveriges bästa kundrelationer med högst tillgänglighet i branschen och kundanpassade erbjudanden samt en effektiv nationell distribution. Som pålitlig partner för våra kunder söker vi ständigt nya lösningar för att underlätta vardagen för våra kunder och tillsammans arbeta för en ökad hållbarhet.
Om rollen
Tjänsten innebär främst att hantera företagets leverantörsfakturor avseende varuinköp och omkostnadsfakturor. Gruppen för Kund- och Leverantörsreskontran består av 7 personer.
Önskade kvalifikationer
För att trivas och vara framgångsrik i rollen som ekonomiassistent är du noggrann och självgående samtidigt som du tycker om att jobba i ett team.
Du bör vara noggrann, strukturerad och ha ett öga för detaljer. Att vara positiv, hjälpsam och ha ett gediget intresse för ekonomi tror vi också kommer bidra till att du uppskattar rollen.
Du är en serviceinriktad person med stort engagemang och tar stort ansvar för ditt arbete.
AllOffice använder Visma DCE (Document Center Enterprise) för hantering av omkostnadsfakturor och Visma Business för hantering av varufakturor, Visma Business är även vårt affärssystem. Erfarenhet av dessa 2 program är därför meriterande.
Du har stor datavana och du trivs med administrativa uppgifter.
Att kunna svenska är ett krav för tjänsten och du ska kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift.
Arbetstid Heltid under vardagar, dagtid.
Övrigt
Kontaktperson är Linda Mähler – 010-434 32 14
Sista ansökningsdag är 2021-05-31
Ansökningshandlingar med CV skickas via mail till ansokningar@alloffice.se senast 2021-05-31
Märk din ansökan med ”Ekonomiassistent Leverantörsreskontran”
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Alloffice Nordic AB Örnsköldsvik
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Postadress

Hästmarksvägen 12
Örnsköldsvik, 89138

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024