Altor Equity Partners söker Administrativ chef

Arbetsbeskrivning

Propell Propell Altor Equity Partners grundades 2003 såsom rådgivare till Altor-fonderna"- för investeringar i mellanstora nordiska bolag med sammanlagt kapital om EUR 3,8 miljarder. Altors investeringsrådgivare arbetar nära ledningsgrupperna för att bygga långsiktigt värde genom operationella förbättringar, organiska tillväxtinitiativ samt tilläggsförvärv. Altor har ca 45 anställda i Norden, med kontor i Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn och Oslo. Altors portfölj omfattar 24 bolag, inklusive Lindorff, BYGGmax, Nimbus Boats, Dustin, Papyrus,Carnegie,och Apotek Hjärtat. För mer information, besök gärna: www.altor.com Vi söker dig som vill anta utmaningen att bli ansvarig för vår administrativa organisation. Rollen innebär ansvar för den nordiska administrativa organisationen, med primärt ansvar att samordna och koordinera det dagliga arbetet för administrativa organisationen på Stockholmskontoret och koordinera liknande frågor för de övriga nordiska kontoren. Fokus i din roll är att leda och vidareutveckla den administrativa organisationen på bästa sätt. Du har personalansvar för 15 personer som du ansvarar för att rekrytera, introducera, coacha och leda samt givetvis arbeta tillsammans med för att skapa en god och bra sammanhållning. En annan del av rollen innebär att se till att driften av Stockholmskontoret fungerar, vilket omfattar övergripande ansvar för IT, drift och service av kontorsmaskiner, avtalshantering gällande leverantörer av kontorsmaterial, hotell och resebyråer. Du har erfarenhet av en liknande roll eller ser den här rollen som ett nästa steg i din karriär. Om du har en utbildning inom HR-, ekonomi- och/eller ledarskapsfrågor så är det meriterande. Vi ser gärna att du är bekant med, och intresserad av, finansbranschen. Du har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar svenska och engelska utan problem. För att lyckas i rollen ska du trivas med att vara ledare, arbeta självständigt och ta eget ansvar samtidigt som du ska fungera som en lagspelare. Du har god administrativ och organisatorisk förmåga och är van att prioritera och ta egna initiativ. Du har ett förtroendeingivande sätt, är öppen för förändringar och har humor. Vi erbjuder dig en utmanande roll i en organisation som värdesätter lagarbete, professionalism och resultat i en öppen atmosfär Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan.Du kan enbart ansöka genom att svara på några frågor på propell.se. Efter att du svarat på frågorna bifogar du ditt eget CV och personliga brev, vi använder alltså inte CV-mallar. Format på filer vi accepterar är Word och PDF. Om du vill ändra på ditt CV eller personliga brev efter att du har sökt tjänsten, loggar du in på "Mina Sidor" och klickar CV-uppladdning. Där laddar du helt enkelt upp ett nytt CV och raderar det gamla. Observera att detta bara går att göra på det senaste jobbet du sökt. Tjänsten publicerades 2010-04-30 Sökord: administration,kontorsansvarig, HR

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Propell
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 3 maj 2010
  • Ansök senast: 30 maj 2010

Postadress

Norrlandsgatan 16, 1tr
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Vikariat, forskningssamordnare

28 maj 2024

28 maj 2024

Administratör / Kalkyl

28 maj 2024