OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du utvecklas i din roll som administratör? Är du certifierad registrator? Lockas du av att arbeta med struktur och hög servicekänsla i en roll där du får stötta verksamheten att nå sin framtida vision? Då är den här kombinerade rollen som VD-support/Registrator något för dig.
Ansvarsområden
Vår verksamhet samverkar med andra aktörer inom stadsutveckling – både offentliga och privata. Eftersom informationsflödet är komplext behöver vi ditt stöd inom registrering och administration.
I den här varierande rollen får du användning för din förmåga att hålla struktur och ordning. Du får möjligheten att använda dina administrativa talanger genom att stötta ledning och verksamhet för att nå målen. Förändring och utveckling är vardag för bolagets alla medarbetare.
I rollen som registrator förvaltar du bolagets dokumenthantering. Du säkerställer att vi efterlever lagstiftningen för allmänna handlingar genom att dels ansvara för bolagets diarium, dels koordinering av utlämnande av allmänna handlingar.
I rollen som VD-support stöttar du vår VD med mötesbokningar, telefon, mejl och annan administration. Vid behov stöttar du även Vd-staben.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Ansvara för dokumenthantering där du är registrator för bolagets diarium
• Koordinera utlämning av allmän handling
• Ansvara för bolagets förvaltningsbrevlåda
• Ansvara för VDs kalender, mötesbokningar, telefon och mail
• Resebokningar och övrig administrativ service till VD och staben
Arbetstider
Heltid
Kvalifikationer
Vi ser gärna en eftergymnasial utbildning inom administration. Erfarenhet av administrativt stöd på ledningsnivå är ett krav.
Är du dessutom diplomerad registrator och har erfarenhet av registrering, diarieföring och utlämnande vid begäran om allmän handling kan du vara personen vi söker.
Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift och kommunicerar obehindrat med dina chefer, kollegor och andra samarbetspartners. Vidare har du goda kunskaper i Office, Outlook och gärna LIS. Känner du igen förkortningar som TF, OSL och DSF är det också meriterande.
Som person är du driven och trygg med ett självständigt arbete. Du har god förmåga då det gäller att planera, organisera och prioritera i ditt arbete. Du är prestigelös och har en förmåga att anpassa dig efter situation och verksamhetens behov.
Hög integritet och känsla för lojalitet värderar vi högt i denna rekrytering.
Ansökan
Din intresseanmälan vill vi ha senast 2020-03-18 . Vi behandlar alla ansökningar löpande.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad. För frågor om rekryteringen, kontakta rekryteringskonsult Nina Levin,
e-mail: nina.levin@randstad.se.
Om företaget
Vi erbjuder dig möjligheten att vara delaktig i stadsutvecklingen inom Göteborgs Stad och arbeta i en expansiv organisation. Du får vara med och påverka bolagets utveckling och verka ur ett brett samhällsperspektiv som bidrar till både din egen och stadens utveckling.
Vi sitter i härliga lokaler längst upp på sjätte våningen ute på Lindholmen. Besök oss gärna. Du kommer att gilla vad du ser.
Älvstranden Utveckling är ett kommunalt bolag med uppdrag att förverkliga Vision Älvstaden – Nordens största och mest spännande stadsutvecklingsprojekt i modern tid. Tänk Frihamnen, Lindholmen, Skeppsbron och Masthuggskajen. Älvstaden ska utvecklas till en inkluderande, grön och dynamisk innerstad präglad av mångfald med en stor variation av verksamheter, bostäder, mötesplatser och uttryck. Där blir du en viktig del.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044