Annonsen saknar titel

Arbetsbeskrivning

Teleperformance Nordic

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com




Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder

överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i

Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda

på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10

kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

 

Nu söker vi en kundservicemedarbetare till Backoffice

 

Har du god problemlösningsförmåga och ett brinnande intresse för att arbeta med service?

Vill du lära dig mer om bilar?

 

Då har vi det perfekta arbetet för dig!

I den här tjänsten så kommer du att handlägga goodwillärenden från befintliga kunder. Vilket innebär att du kommer att undersöka fakta kring det aktuella ärendet, diskutera, förhandla och sedan fatta beslut om goodwill till slutkund i enlighet med policys och lagkrav.  Tjänsten är en visstidsanställning med start omgående och kommer att pågå fram tills 20e december.

 

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra

introduktionsperiod samt en kund- och produktutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt

utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med

fina karriärsmöjligheter. Då tjänsten är stationerad ute hos kund kommer du att sitta i lokaler som är

belägna i Kista.

 

Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig

grundstenarna i kundvård. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar

resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.

Vi letar efter dig som vet att service är en viktig del av din framtida karriär. Vi ser helst att du har

dokumenterad erfarenhet inom kundhantering men det är inget krav.

 

Viktiga personliga egenskaper:

-Kunskaper om hur en bil och en bilverkstad fungerar

-God argumentationsteknik

-Stor integritet

-Positiv och serviceminded

-Administrativa färdigheter och noggrannhet

-Mycket god datorvana då tjänsten innebär att söka information i olika IT system och databaser samt att logga beslut

-Social, stresstålig, och noggrann samt kunna arbeta enskilt och i grupp för att lösa uppgifter

-Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

-Goda engelska kunskaper

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • 100%. Tillträde: 2013-07-15 visstidsanställning 3-6 månader
  • Publicerat: 19 juni 2013

Postadress

Sankt Eriksgatan 113 2TR
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

26 april 2024