OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Karavan Point Nordic AB är en flytt- och städfirma. Men även ett transportföretag. Vi har funnit sedan år 2008. I dagens läge så skulle vi behöva ha någon som kan ansvara för marknadsföringen för vårt företag.
I din roll har du tät dialog och samarbete med hela verksamheten. Du är operativt involverad, utvecklar och driver företaget framåt. Du kommer att ansvara för strategiskt planeringsarbete, ta fram beslutsunderlag och hjälpa till med att utöka företagets potential.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av övervakning och underhåll av sociala medier, agera beställare och säkerställa användbarhet och ansvara uppdatering av dokumentation. Arbetet kräver också en aktiv omvärldsbevakning för att utreda och kontinuerligt utvärdera och lämna förslag till hur verksamheten kan utvecklas inom ditt ansvarsområde, avseende både hårdvara och mjukvara.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet förvärvad på annat sätt. Du behöver ha minst 2 års yrkeserfarenhet. Det är meriterande om du har utbildning och erfarenhet av SEO.
Dina personliga egenskaper är att du är noggrann, analytisk, strukturerad, systematisk och driven, har hög ansvarskänsla, service- och affärsinriktad samt trivs i en föränderlig miljö. För att trivas i rollen som marknadsförings ansvarig är det viktigt att du är självgående och prestigelös, har en god förmåga att skapa relationer och förtroende både internt och externt. Som ansvarig är det ett krav att uttrycka dig i tal och skrift på ryska, svenska och engelska.