Ansvarig kundreskontra

Arbetsbeskrivning

Panini Internazionale drivs av fyra bröder med ett passionerat intresse för att göra internationella rätter och nya serveringssätt tillgängliga i Stockholm. Vi arbetar för en måltidskultur som passar in i ett hektiskt livspussel utan att kompromissa med våra gästers smakupplevelser eller hälsa.
När vi startade 1990 var vi en liten delikatessbutik på Jakobsbergsgatan. Idag är vi en kedja av måltidsbutiker som finns på 22 platser i Stockholm. Men vi är fortfarande familjeägda och vi arbetar fortfarande efter samma värderingar.
Det viktigaste för oss är att kunna arbeta med omtanke. Omtanke om råvaror – och under vilka förhållanden de produceras. Omtanke om våra gäster – deras trivsel och hälsa. Och omtanke om våra medarbetare – att vi alla får rätt förutsättningar att göra det vi är bra på.
Vi söker nu en ny medarbetare till kundreskontra.
Arbetsuppgifterna innefattar allt som hör till kundfakturering i form av fakturering, boka inbetalningar, svara på kundfrågor samt skicka påminnelser.
Vi söker dig som fortfarande går din ekonomiutbildning inom företagsekonomi alternativt är nyexaminerad. Du ska behärska svenska språket flytande i både tal & skrift.
Du ska kunna jobba självständigt och ansvara för hela kundreskontran.


Övriga krav:
Mycket goda kunskaper inom office-paketet, framförallt Excel



Meriterande:
Hogia Ekonomi
Fortnox
Import av filer

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PANINI
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juni 2022
  • Ansök senast: 8 juli 2022

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024