OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xllnc Advise söker nu en person som vill vara med i arbetet att effektivisera och utveckla vår servicedesk som vi driver på plats hos vår kund i centrala Stockholm.
Som servicedeskansvarig har du ett övergripande ansvar för alla supportärenden som kommer in till servicedesken. Ditt direkta ansvar blir att leda, prioritera och driva arbetet inom 1:a linjens support samt att säkerställa bemanningen i servicedesken, som under hösten kommer att bestå av drygt 10 personer i Stockholm och en person i Göteborg.
Personliga egenskaper vi värdesätter är engagemang, drivkraft att förbättra och effektivisera. Du har ett helhetsperspektiv och ser möjligheter, är nyfiken och tar tag i såväl operativa, taktiska och strategiska frågeställningar. För tjänsten krävs minimum ITIL v3 certifiering.
I den här processen kommer vi att träffa kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Skicka därför in din ansökan redan idag, men under veckorna 29–30 har vi begränsade möjligheter att återkoppla på frågor kring rollen.
I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.
Våra tjänster och kompetenser hittar du inom IT Management, ITIL Consulting och Outsourcad IT. Med andra ord, vi har fullt fokus på att IT-tjänsterna anpassas helt och hållet efter det behov som uppstår i din verksamhet.
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och – förstås – lönsamhet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847