Ansvarsfull arbetsledare till GSAB, Söder om Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du erfarenhet av att arbeta med personal och vill nu utvecklas ytterligare i din roll som arbetsledare? Trivs du att arbeta nära personalen i ett högt tempo? Då har vi jobbet för dig!

Vi på Arena Personal söker nu för kunds räkning en arbetsledare för direktrekrytering till deras lager söder om Stockholm. Vår kund GSAB är nordens ledande leverantör till glasmästeri- och byggbranschen och hos oss hittar de som arbetar professionellt med glas ett brett och prisvärt sortiment.

Tjänsten innebär att du ansvarar för ett team om 6 medarbetare och rapporterar till lagerchefen. I rollen som arbetsledare har du ett driftansvar för produktionen och du säkerställer att mål, rutiner och arbetsmetoder följs i den dagliga verksamheten. Du är delaktig i arbetsgruppen på ett aktivt sätt samtidigt som du är mycket närvarande i produktionen där du är tillgänglig för anställda. Som arbetsledare arbetar du aktivt med uppföljningar och utveckling. Att ansvara för personal med ett tryggt och tydligt ledarskap är en stor del av rollen. Det ingår även i arbetsuppgifterna att arbeta med övervakning av både kvalitet, kostnader och leveranstid. I rollen är även skyddsfrågor en återkommande del. Utöver det dagliga arbetet kommer du att få vara delaktig i utformningen av lagerverksamhet framåt.


Din profil
Som person blir du lyckosam i rollen om du är socialt kompetent, positiv och stresstålig. En stor del av arbetet innebär att jobba på ”golvet” med anställda vilket ställer krav på att du är tydlig i din kommunikation. Rollen innefattar problemlösning och vi värderar därför erfarenhet av att arbeta lösningsfokuserat. Du är dessutom en person som vill påverka sin framtid, komma med spännande och smarta lösningar samt drivs av att arbeta självständigt och fokuserat mot uppställda mål. Det är viktigt i rollen att inneha god samarbetsförmåga och att trivas med att fatta snabba beslut. Vi tror att du som söker tycker om att arbeta med människor och att du har förmågan att anpassa ditt ledarskap.

Vi ser att du sedan tidigare har god erfarenhet av en liknande roll där du har haft personalansvar samt erfarenhet från produktionsplanering. Vi ser också att du har vana att arbeta med driftsfrågor och skyddsarbete.

Krav för tjänsten är truckkörkort A+B och B-körkort.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Micaela Berggren
073 432 26 52
Jenny Bruhn
08- 587 117 14
Ingela Goding
08-587 117 03
Fredrik Edvinsson
08-587 117 38
Tony Blom

Sara Bahlenberg

Sara Bahlenberg
0733928048
Tomas Larsson
08-587 117 23
Jenny Bruhn
08-587 117 14
Micaela Berggren

Sammanfattning

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


3 juni 2024

2 juni 2024