OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som samordnare över Office Verksamhetsledningssystem och kundförvaltare kommer ditt arbete vara verksamhetskritiskt. Du blir en viktig del för att skapa och behålla nöjda kunder! Sök redan idag då urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
Office finns på 20 orter i Sverige och har 30 års erfarenhet av branschen. Med sina 100 medarbetare tar dem ansvar för kundernas IT-miljö och säkerhet genom att leverera IT-lösningar till huvudsak små och mellanstora företag. För Office är det viktigt att vara en stabil partner med lokal kännedom!
Detta är en ny roll som du kommer vara med att forma., tjänsten är underställd chefen för kund- och verksamhetsutveckling som är under uppbyggnad. Arbetsuppgifterna är indelade i Office egna VLS (Verksamhetsledningssystem) och kundförvaltning. Därmed kommer arbetsuppgifter bland annat bestå av att:
- Bidra till att upprätthålla VLS.
- Driva utvecklingen av VLS tillsammans med chefen för kund- och verksamhetsutveckling.
- Leda och koordinera samtliga löpande VLS aktiviteter.
- Administrera, samla in och redovisa resultat i VLS för ledningen.
- Samarbeta med det interna leveransteamet samt chefen för kund- och verksamhetsutveckling för att utveckla arbetssätt inom effektiv hantering av förvaltningsärenden för kund.
- Säkerställa förändrad information rörande kunds faktura.
- Stödja kund gällande avtal- och fakturafrågor.
Långsiktigt är målet att du i denna roll ska leda kundprojekt där kund köpt VLS till egen verksamhet.
Du erbjuds
- Stora utvecklingsmöjligheter för din kompetens och karriär.
- En prestigelös kultur som lyfter varandra och lägger stor vikt vid gemenskap.
- Friskvårdsbidrag, rabatt på drivmedel m.m.
VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska och engelska då bägge språk används dagligen i arbetet.
- Är administrativ.
- Gillar att arbeta i en digital miljö och vill bidra så den fortsätter utvecklas.
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av Ledningssystem ISO 9001, 45001, 14001 och 27001.
- Vana att arbeta med systemstöd för ärendehantering, avtal och orderläggning.
- En akademisk grund.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, för att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Samarbetsinriktad
- Affärsinriktad
- Innovativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Office här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231