Ansvarstagande ekonomiassistent till Halmstad!

Ansvarstagande ekonomiassistent till Halmstad!

Arbetsbeskrivning

Är du initiativtagande och trivs i ett prestigelöst klimat? Lockas du av en varierad roll där den ena dagen inte är den andra lik? Se då hit!

Vi söker just nu en erfaren ekonomiassistent som kommer arbeta ute hos vår kund, ett trevligt bolag i Halmstad. Du kommer att tillhöra ekonomiavdelningen som består av tre glada och hjälpsamma kollegor. I rollen som ekonomiassistent kommer du ha ett mycket nära samarbete med de andra personerna på ekonomiavdelningen men även med övriga funktioner inom bolaget och externa parter. Som ekonomiassistent kommer du ansvara för bolagets kund- och leverantörsreskontra men även stötta kollegorna i andra förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning.

Arbetsuppgifter

- Kund- och leverantörsreskontra
- Löpande bokföring
- Behjälplig i bokslutsarbete
- Andra förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning




Din bakgrund

- Minst 2 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent
- Vana av att arbeta i ekonomisystem
- Goda kunskaper i Excel
- Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift


Till den här tjänsten söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent och därmed god förståelse för de ekonomiska flödena i ett bolag. Du är självständig och ansvarstagande och kan driva dina arbetsuppgifter framåt samtidigt som du har förmåga att ta initiativ. I ditt arbetssätt är du noggrann, strukturerad och strävar efter effektivitet utan att tumma på kvalitén. Vidare är du driven och flexibel samt trivs i en föränderligmiljö med många olika kontaktytor.



Övrig information

Uppdragstyp: Konsultuppdrag 6 månader, med möjlighet till förlängning
Ort: Halmstad
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse



Ansökan
Skicka gärna in din ansökan omgående då vi arbetar med löpande urval, detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Charlotta Jerleke på 0766-471623.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ansvarstagande ekonomiassistent till Halmstad!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 13 mars 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024