Apotekssupport koordinator med tekniskt intresse till Kronans Apotek!

Apotekssupport koordinator med tekniskt intresse till Kronans Apotek!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara hjärnan bakom ett effektivt tekniskt apotekssupportteam? Vi söker en orädd koordinator med administrativa styrkor för att optimera schemahanteringen, incidenthantering och kundbemötande i apotekssupportteamet på Kronans Apotek. Med stark problemlösningsförmåga, strategiskt tänkt och känsla för människor blir du här drivkraften till teamets framgång och produktivitet. Personlighet och intresse kommer vara viktigast för denna roll så ta chansen och låt dina kvaliteter ta nya höjder!

OM TJÄNSTEN
Som apotekssupport-koordinator i teamet Kronans så ingår du i ett sammansvetsat team som ansvarar för supporten mot alla apotek. Teamet du koordinerar hanterar olika frågor om driftstörningar, IT-system, utrustning och kampanjer relaterat till Kronans Apotek. Supportarbetet är med andra ord brett och du ingår i en fartfylld miljö där alla dagar ser olika ut! Teamet består av 3 grupperingar (delat på IT och Apotekssupport) med 17 glada och kreativa medarbetare som jobbar självständigt och tillsammans mot gemensamma mål. Vi söker dig som har fallenhet för administration och som söker en nästa långsiktig utmaning. Detta är ett vikariat som sträcker sig ett år med chans till förlängning.

Du erbjuds
- Ett spännande och meriterande uppdrag för dig med ledarambitioner
- Ett roligt arbetslag med mycket positiv energi och hög kompetens
- Varierande uppgifter där kreativa lösningar och förändringar tillhör vardagen
- En fot in på Kronans Apotek - en häftig arbetsplats med stark företagskultur och stora utvecklingsmöjligheter
- En fot in på Academic Work inkluderat vårt starka nätverk av företag och olika typer av uppdrag och roller

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Schemaplanering: Jour, telefontider, semester, frånvaro
* Incidenthantering: Prioritera och fördela tickets i teamet samt följa upp så det görs i rätt prioordning och med god fördelning
* Stöttning till teamet: Agera hjälp/support till teamet och stötta upp vid behov samt hitta kreativa vägar vid problem. Ibland arbeta operativt och ta samtal vid behov.
* Ansvara över daglig administration för att säkerställa teamets drift: Gå igenom ärenden och uppdatera information. Övergripande blick för akuta ärenden, registrering av samtal och onboarding av nya arbetsuppgifter samt ta fram statistik för uppföljning
* Ansvar över att apoteken är nöjda med teamets service: Säkerställa så att alla apotek har fått återkoppling, vara proaktiv och ge info i förtid kring incidenter


VI SÖKER DIG SOM
- Språk: Svenska och engelska
- Färdigheter: Har kunskap i Officepaketet och ett tekniskt intresse
- Har ett starkt intresse för att arbeta i en koordinerande roll i en teknisk miljö. Intresse och motivation är viktigast för denna rekrytering så ett personligt brev med kort motivering för tjänsten är meriterande.
- Det är meriterande om du arbetat i en liknande roll med mycket ansvar och krav på proaktivitet, problemlösning och struktur

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad - ha en förmåga att strukturera upp vem gör vad, när & hur
- Orädd - kunna ta utmanande dialoger med apoteken och i teamet
- Problemlösande - hitta kreativa lösningar på tickets och för schemat
- Samarbetsvillig - Jobba och bidra till en god stämning och energi i teamet

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Kronans apotek här: Kronans Apotek – Välkommen att skapa din unika karriär hos oss!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 februari 2024
  • Ansök senast: 29 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024