Applikationsansvarig SuperOffice CRM till NCAB Group

Arbetsbeskrivning

NCAB Group söker en erfaren medarbetare till Hk i Mariehäll Stockholm. Koncernen är inne i en expansiv fas med snabb tillväxt på nya marknader. Detta genererar många utmaningar vad gäller utveckling av verksamhet, processer och IT-stöd globalt. Vi söker dig som vill vara med på en utvecklande och spännande resa!!

Arbetsuppgifter:

- Supportera SuperOffice CRM med tilläggsprodukter

- Focus ligger på användarstöd / affärsstöd

- Som applikationsägare driva process-och teknikutvecklingen

- Koordinera interna och externa aktiviteter

- Bidra med kunskap och kompetens i utvecklingsprojekt

Lämplig bakgrund:

- Flerårig erfarenhet av liknande roll, gärna från global verksamhet

- Goda kunskaper om SuperOffice CRM och tilläggsprodukter som Customer Service, Amesto DocArc, Biztool Select

- Goda kunskaper om sälj-och marknadsföringsprocesser

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

- Erfarenhet av projektledning meriterande

- Formell IT-utbildning inget krav

Personliga egenskaper:

- Du är bra på att kommunicera och en relationsbyggare

- Du är en utpräglad ”doer” som har lätt för att hitta lösningar

- Du har ett serviceinriktat och flexibelt arbetssätt

- Du är självgående och en strukturerad och analytisk problemlösare

- Du trivs i en global verksamhet och med internationella relationer

Välkommen med din ansökan !!

Urvals-och rekryteringsprocessen sker löpande.

För mer information kontakta Optimum HR AB, Bengt Arwidson 0730-80 27 00 alt bengt.arwidson@optimumhr.se 

Företagsbeskrivning  

NCAB Group är en av de snabbast växande mönsterkortsproducenterna i Europa. Verksamheten startade för 20 år sedan och omsätter nu drygt 1 300 MSEK med bolag i 14 länder och ca 300 medarbetare. Verksamheten präglas av ett stort kundfokus och NCAB Group är marknadsledande inom sin nisch. Kunderna återfinns inom en rad olika branscher som telekom, industri, medicinsk teknik och fordon. Mer info www.ncabgroup.se 

Sökord: SuperOffice, CRM, applikationsansvar, användarstöd, applikationsstöd

Kontaktpersoner på detta företaget

Agneta Hårte

Bengt Arwidson

Olle Badman
08-400 27 903 0736-26 05 23

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OPTIMUM HUMAN RESOURCES AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 7 februari 2017

Besöksadress

SVARTMANGATAN 16
STOCKHOLM

Postadress

SVARTMANGATAN 16
STOCKHOLM, 11129

Liknande jobb


9 april 2024

8 april 2024