Apsis söker driven person inom kundservice

Arbetsbeskrivning

Apsis är Skandinaviens ledande företag inom lösningar för legitim marknadsföring via e-post.Vårt system används idag av ca 2 300 kunder, inklusive IKEA, H&M, Adidas och flera internationella företag.Vi växer med ca.100% per år med god lönsamhet.Idag är vi ett 30-tal anställda som sitter centralt i fräscha lokaler på huvudkontoret i Malmö, samt ett tiotal kollegor på våra kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn och Oslo.Vi verkar alltså i den sektor som väntas få ytterligare tillväxt tack vare lågkonjunkturen. Brinner du för att ge kunder bra service och support?Har du goda allmänkunskaper inom IT?Är du effektiv och lösningsorienterad?Då är det dig vi söker!För att lyckas inom denna tjänst bör du kunna: . skapa och bygga positiva relationer via telefon och e-post . formulera dig genomtänkt och strukturerat, även under tidspress . hantera tekniska supportärenden via telefon och e-post . följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet Du kommer under en del av din tid vara Apsis ansikte mot våra kunder och arbeta med att ge personlig, engagerad och snabb service.Det är därför viktigt att du ser på kundservice som något kul och värdeskapande och på kunden som den viktigaste tillgången i Apsis verksamhet. Vi värdesätter: . mycket god allmän IT-kompetens . goda kunskaper inom HTML och CSS . Kännedom om webbutveckling (t ex ASP, .NET, PHP) samt databashantering (t ex SQL Server) Bland dina personliga egenskaper värdesätter vi förmågan att leverera utomordentlig kundservice.Du måste ha en vetgirighet och en stark vilja att lära dig mer.Du har en mycket god teknisk förståelse och en god problemlösarförmåga. Viktigt är också ditt engagemang, och förståelse, för kunders problem, och kunna förklara dessa på ett lättförståeligt sätt.God stresshantering och kunna prioritera och arbeta strukturerat är andra viktiga egenskaper Eftersom Apsis växer kraftigt utanför Sverige har vi ett ökande behov av personer med kompletterande språkkompetenser.God engelska muntligt såväl som skriftligt är ett krav.Norska, danska, finska eller tyska är meriterande.Låter detta intressant.Märk ansökan 'Kundsupport'.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apsis Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 oktober 2008
  • Ansök senast: 1 november 2008

Postadress

Stormgatan 11
MALMÖ, 21136

Liknande jobb


13 juni 2024

Teknisk support till gasturbinstillverkare

Teknisk support till gasturbinstillverkare

12 juni 2024

12 juni 2024