Är du den personliga assistent jag söker?

Är du den personliga assistent jag söker?

Arbetsbeskrivning

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby.

Jag är en 16 - årig kille som nu letar efter en ny assistent.
Jag vill gärna att du tidigare arbetat med barn inom autismspektrum. Du får gärna vara student, då arbetstiden främst är förlagd under kvällar och helger. 
Jag bor i centrala Stockholm.

För att vi ska trivas tillsammans bör du ha tålamod och vara initiativrik. Samtidigt är det viktigt för mig att du fungerar ihop med mina föräldrar.

 

Du behöver se arbetet som långsiktigt eftersom det är en tuff process för mig att introducera nya assistenter. Samtidigt får du förmånen att lära dig nya saker i takt med att jag utvecklas.

Arbetsuppgifterna består bland annat av att hjälpa mig med hygien, toabesök, matsituationer och aktiviteter.

Att du behärskar svenska i både tal och skrift är viktigt både i kontakten med mig samt vid dokumentation.


Är du den jag söker? Välkommen med din ansökan.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Vi har tagit ställning till vårt sätt att rekrytera och avböjer all kontakt med externa rekryteringstjänster/företag vänligen men bestämt.


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark.

Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Särnmark Assistans AB
  • 4 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2024
  • Ansök senast: 15 februari 2024

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb