Är du rätt person till vår kundsupport?

Är du rätt person till vår kundsupport?

Arbetsbeskrivning

Letar du efter en ny arbetsplats att komma till varje dag där du kan ha kul, utvecklas och hjälpa andra? Vi behöver nämligen förstärka vårt fantastiska supportteam! Kanske är detta ett jobb för dig?

Du har kanske tidigare arbetat med löneprocess, ekonomi eller HR och samtidigt har ett stort intresse för lösningar? Är du engagerad, nyfiken och positiv som person och vill vara med och utveckla vår support för att kunna hjälpa våra kunder på bästa sätt? Då är du i så fall rätt person.


På Timeplan får du en härlig, centralt belägen och modern arbetsplats med goa och glada kollegor som värdesätter sitt jobb och ser det som sitt andra hem. Här är det högt i tak, vi uppmuntrar varandra, gillar olikheter och tar tillsammans fram kreativa lösningar och hjälps åt. Hos oss är du med och påverkar i smått och stort.




Arbetsuppgifter
Det är vårt webbaserade personalhanteringssystem, Timeplan, som du kommer att arbeta i och hjälpa våra kunder som dagligen använder det. Du bemannar vår telefon- och mailsupport. Tjänsten inkluderar även att diskutera inkomna kundönskemål och nya funktioner i Timeplan med vår utvecklingsavdelning. Du kommer även att skriva och utforma manualer och artiklar i vårt hjälpcenter online. Självklart får du inledningsvis en gedigen utbildning och vi kommer se till att du får de rätta förutsättningarna för att lyckas i din roll.


Om dig
Under rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är dock viktigt att du som person är social och serviceminded - att du tycker om att ha direktkontakt med kunder och ta ansvar för att lösa alla deras problem, utmaningar och frågor som inkommer till oss varje dag. Vårt största fokus är att hjälpa våra kunder på bästa sätt. Som person är du positiv, driven, engagerad och gillar att arbeta i team.


Det är meriterande om du:
Har erfarenhet av löneprocesser och kollektivavtal
Har arbetat med ekonomi eller inom HR
Kan tala och skriva norska, danska eller finska
Har erfarenhet av programsupport och har utbildat tidigare
Har B-körkort, då resor till kunder är en del av arbetet



Du bör kunna:
Tala och skriva svenska och engelska flytande



Det är en tillsvidareanställning på heltid med start i augusti. Arbetstiden är på vardagar.


Om oss
Timeplan, Exsens AB, är ett entreprenörsdrivet företag som funnits sedan 2006. Vi har skapat produkten Timeplan som är ett webbaserat personalhanteringssystem som hjälper våra kunder att schemalägga, tidsrapportera, hantera lön och kommunicera på ett mer optimalt sätt.


På vår arbetsplats sätter vi dig som medarbetare i första rummet. Vi vill att du ska vara en del som utvecklar oss och är med och bidrar. Personalen består av utvecklare, supportmedarbetare, säljare och marknadsförare. Hur klyschigt det än låter så skrattar vi dagligen högt på våra fikapauser som vi aldrig tummar på och vi har en härlig gemenskap där alla är välkomna.
Vår kundbas består av cirka 50 000 användare som sträcker sig över ett flertal olika branscher som Hotell & Konferens, Restaurang, Detaljhandel och Vård & Omsorg. Vår vision är att bli den ledande leverantören i Norden inom vår nisch.


Känns detta som ett jobb för dig? Om ja, välkommen med dig ansökan!


Välkommen med din ansökan!
Vill du ha mer information om tjänsten, kontakta gärna Erik Karmalm som är Chief Operating Officer +46(0)31-730 40 32

Kontaktpersoner på detta företaget

Supportchef Erik Karmalm
0313353410

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EXSENS AB Mölndal
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2020
  • Ansök senast: 6 juli 2020

Besöksadress

Flöjelbergsgatan 6 3TR
Mölndal

Postadress

Flöjelbergsgatan 6
Mölndal, 43135

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024