OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Servicetekniker på Open får du jobba med nätverk och drift i en varierande arbetsmiljö där du träffar människor varje dag. Här jobbar du konsultativt mot kunder med fria tyglar där du själv ansvarar för dina arbetsuppgifter. Personalstyrkan i bolaget har på ett fåtal år dubblerats med tydliga mål att fortsätta expandera, och det är här du kommer in! Din roll blir betydelsefull för verksamhetens framtida utveckling i Stockholmsregionen.
OM TJÄNSTEN
Open är ett företag som erbjuder lösningar för Point of Sale (POS)-system inriktat mot restaurangbranschen. Tjänsterna utvecklas för PC, mobil och terminaler. Här jobbar du nära både kunder och produkter där vägen från idé till genomförande är kort. Kundlistan är imponerande och de har bland annat avtal med Tele2 Arena, Parken, Berns, Globen, Nosh & Chow & Griffins Steakhouse.
I dagsläget arbetar flertalet tekniker på kontoret, och Alexander som är en av bolagets vassaste tekniker ser mycket fram emot att stärka upp med flera installationstekniker i huvudstaden.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Som Servicetekniker följer du hela affären – från möte med kund till färdig slutleverans. Du kommer ofta in som teknisk expert i slutet av försäljningscykeln och tar där vid för att slutföra leveransen. Majoriteten av din tid kommer gå till kunddialogen i hela processen, där du både kommer rådgiva kunden, installera och konfigurera mjukvaran samt följa upp med kunden efter att arbetet är klart och eventuellt göra justeringar.
VI SÖKER DIG SOM
* Har goda kunskaper inom nätverk genom relevant arbetslivserfarenhet eller motsvarande
* Kunskaper i Windows samt kunskaper i MySQL
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
* B-körkort
Vi ser att du som söker har ett gediget IT-intresse, är kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Arbetstider: Flexibla, anpassade efter kunderna. För att snabbt kunna rycka ut till kunder ingår även beredskap i rollen.
* Placering: On-site hos kunder i Stockholmsområdet
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Opens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Open är en privatägd bolagsgrupp som tillhandahåller helhetslösningar för kassa- och betalningssystem. Bolagsgruppen är verksam i hela Norden, med kontor i Sverige och Danmark.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231